|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Langmack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() Sendt: 26-Juni-2009 kl. 17:47 |
Jeg har lige fået sat mit Sony W5500 op.
Jeg har min HTPC sat i HDMI1, og PS3 på HDMI2. Hvis jeg har min HPTC kørende, og så slukker og tænder TV'et, så viser den intet på skærmen udover "HDMI1". Hvis jeg så genstarter min HTPC, så fanger den signalet. Det virkede fint på mit tidl. TV, så det må umiddelbart være en indstilling. Dog hvis jeg tænder og slukker TV'et, mens PS3'en kører via HDMI2, så fanger den fint billedet ved opstart af TV'et igen. Nogen der har input til dette? |
|
LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage Beoremote One |
|
![]() |
|
Langmack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Forresten:
HTPC'en kører Win7, har prøvet at opdatere til nyeste catalyst driver uden held Men tvivler på fejlen ligger på HTPC'en, da den som sagt har virket upåklageligt i lang tid. |
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg kan se jeg ikke er den eneste der har problemet:
http://forums.amd.com/game/messageview.cfm?catid=260&thr eadid=95721&STARTPAGE=2&FTVAR_FORUMVIEWTMP=Linear Tyder på det er HDMI handshake der er galt. |
|
|
![]() |
|
![]() |
Slet ingen ?
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |