|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pakkeposten ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 30-Juni-2009 kl. 01:46 |
Hej til jer uden dansk manual til fladskærmen. Jeg har netop erhvervet et Sony kdl 40W5500 Men desværre uden dansk manual. Det kører trods alt på fuld hammer med HD pakke fra You See, med hjælp fra den fantastiske skærmmenu. Jeg kan dog i dag se at der findes en på dansk, endda på Sony's egen side udgivet den 17/6 Men jeg kan sgu ikke finde ud af at få den derfra, hvorfor er den ikke på recordere ? Hej så længe |
|
![]() |
|
Henrik_45 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2008 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 402 |
![]() |
Det er ellers ret simpelt at downloaded manualer fra Sony's hjemme side Men ellers kan du klikke på nedensående link. http://pdf.crse.com/manuals/4136111321.pdf
|
|
![]() |
|
Pakkeposten ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej hos Henrik_45 Tak for din hjælp Herfra Pakkeposten
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |