|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() Sendt: 30-Juni-2009 kl. 14:55 |
Nogen der ligger inde med info om hvornår West Wing (Præsidentens mænd) udkommer med danske undertekster?
|
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
Bruger slettet ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
![]() |
Den er aldrig blevet udgivet på DVD med danske tekster, men vi kan håbe på at der kommer en Blu-ray version med danske tekster.
I det tilfælde er jeg den første i køen til at købe dem ![]() |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Ved godt at West Wing aldrig har været udkommet med danske undertekster, spørgsmålet var også mere i håb om nogen vidste en eta. |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
Willum ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 268 |
![]() |
Jeg tror ikke på at den kommer med danske tekster. Du må desværre nok indse at den ikke kommer. |
|
![]() |
|
Bruger slettet ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
![]() |
Jeg har lige mailet Werners hjemmevideo i England om de har planer i den retning, så nu må vi se, da jeg ikke er sikker på hvordan serien er optaget, findes den kun i SD, så er løbet allerede kørt.
Bravo HD viste serien, men angiveligt kun som opskaleret SD og der har været rygter om udgivelse af sæson 7 på HD-DVD, dengang det fandtes, men udgivelsen blev trukket tilbage. |
|
![]() |
|
Shaolin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Valby, Danmark Status: Offline Point: 429 |
![]() |
Jeg har ventet desperat i flere år nu. Har købt den (og
kan sagtens se den) med engelske tekster, men ville gerne have den med danske tekster, så min mor kunne se den også. ![]() Og det er jo lidt pudsigt at konstatere at R2 UK- udgivelsen har svenske tekster. Jeg optog de første 2 sæsoner med danske tekster, da den kørte på Hallmark, men de viste vist ikke hele serien, så det droppede jeg igen. Lad os håbe den får en tur på blu-ray, i en skandinavisk udgave! |
|
![]() |
|
![]() |
Så kom svaret
"There are no plans to release West Wing on Blu-ray
|
|
![]() |
|
Shaolin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Valby, Danmark Status: Offline Point: 429 |
![]() |
Det var da en nederen melding. Men det er dog ikke det
samme som at sige den aldrig kommer! ![]() Men på den korte bane var der måske mere fornuft i at spørge en af de danske tv-stationer om ikke de ville genudsende den, og så optage den herfra. |
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
Ellers kan man vel (hvis man orker det) rippe dvderne og ligge danske undertekster på |
|
![]() |
|
![]() |
Som jeg tidligere skrev, så har jeg svært ved at finde ud af hvordan den oprindeligt er optaget, da Bravo HD sendte serien, men kun som opskaleret SD. Men det kunne være så stort hvis DR, der oprindeligt havde rettighederne i Danmark, sendte den på DR HD efter 1. november. Men det var en trist melding fra Karen, hvem hun så end lige er, men det er ikke det samme som den aldrig kommer, den ligger nok desværre ikke lige om hjørnet, så nu må vi se hvornår og hvad der sker ![]() |
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
Jeg mener bestemt, at de sidste sæsoner af the West Wing er produceret i
HD, ved dog ikke med sikkerhed, om det kun er den sidste. Kan du ikke synkrontolke? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |