|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
strofi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2009 Status: Offline Point: 36 |
![]() Sendt: 02-Juli-2009 kl. 10:27 |
|
Disse to skærme står jeg mellem. Hvilken en kan anbefales? Jeg er totalt i tvivl. Har nogen erfaringer med skærmene er jeg meget interresseret i at høre nærmere.. Tak tak |
||
![]() |
||
perol ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 155 |
![]() |
|
Jeg kigger med her - jeg har samme overvejelser
![]() |
||
Hilsen
Perol |
||
![]() |
||
strofi ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2009 Status: Offline Point: 36 |
![]() |
|
Virkelig ingen der kan gi et godt råd???
|
||
![]() |
||
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
|
En anmeldelse af Sony kan du læse på flatpanels.dk Sony'en er generelt et rigtig fint valg på mange områder, især fin lyd, brugervenlig, og generelt alle de funktioner og features man nu kan forvente idag. Billedkvaliteten er dog ifølge mange reviews, heriblandt førnævnte flatpanels.dk, ikke på niveau med de bedste skærme idag, men stadigvæk godt. 8404H har jeg endnu ikke set endnu. Jeg er lidt forbeholden overfor Philips nye modeller. Jeg ved ikke hvor de står rent kvalitetsmæssigt, i forhold til deres ældre modeller. |
||
![]() |
||
piloten ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
|
Jeg ville klart vælge Sony. Der er ingen af disse paneler der er helt oppe i toppen af LCD teknologiens top. Men sonyen ser rigtig fornuftig ud (har selv forgængeren). Phillips vil jeg ikke købe siden CRT skærmenes storhedstid. Fra min lokale Expert butik har jeg hørt meget om kvalitetsproblemer med de seneste 1½ år Phillips.
Du går ikke galt i byen med Sonyen. |
||
Med venlig hilsen
Piloten Pio LX5090H(isf), Onkyo TX-NR905, Oppo BDP-83m.chip,Yousee 3126, PS3 250, System Audio 1750, 720AV, 705, Sub175 |
||
![]() |
||
Ebolaebola ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 239 |
![]() |
|
Kan du poste et link? Jeg kan ikke finde anmeldelsen... |
||
William Faulkner, mit nemesis.
|
||
![]() |
||
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
|
http://flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1239 889891 |
||
![]() |
||
perol ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 155 |
![]() |
|
Det er ærgerligt, at der endnu ikke er kommet anmeldelser af Philips 8404. Det er utroligt svært at vurdere de to TV overfor hinanden, når man ser dem i en forretning. Hos FONA gik sælgerens anbefalinger klart i retning af Philips, men det tillægger jeg nu ikke den helt store betydning. Efter min opfattelse vinder Philips på et design, der virker mere friskt end SONYs. Philips har også bedre net-faciliteter med mulighed for at gå på Internettet. Omvendt sluger Philips en masse strøm i forhold til SONY. Jeg udskyder foreløbigt køb til efter sommerferien, og håber, at der er dukket nogle seriøse anmeldelser op i mellemtiden. |
||
Hilsen
Perol |
||
![]() |
||
![]() |
|
Test af Philips PFL8404H. Umiddelbart ser SONY w5500 ud til at klare sig bedre hos samme teststed: Philips: http://www.digitalversus.com/article-364-5516-53.html Sony: |
||
Hilsen
Perol |
||
![]() |
||
![]() |
|
Så er der anmeldelse af PHILIPS 8404H på Trustedreviews: http://www.trustedreviews.com/tvs/review/2009/07/29/Philips- 42PFL8404-42in-LCD-TV/p1 Det ser ud til, at 8404H klarer sig dårligere på billedkvaliteten end SONY W5500: http://www.trustedreviews.com/tvs/review/2009/06/16/Sony-Bra via-KDL-40W5500-40in-LCD-TV/p1 Kun på design vinder Philips over Sony. God fornøjelse med læsningen.... |
||
Hilsen
Perol |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |