|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() Sendt: 09-Juli-2009 kl. 15:21 |
Syntes lige jeg ville linke. Hvis der sidder nogle RPG fans derude og hungrer efter et godt RPG til PS3. Sacred 2 til ca 180 kr inclusiv forsendelse. http://www.game.co.uk/PS3/RolePlaying/~r335955/Sacred-2-Fall en-Angel/?s=sacred%202 Jeg kan klart anbefale spillet. Det er et action RPG som vel mest minder om Diablo 2. Det er Hack & slash med tons vis af loot og uanede muligheder for at bygge sin charecter |
|
![]() |
|
Freddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-November-2005 Status: Offline Point: 181 |
![]() |
Nu skal der ikke gå kupon-jæger i den, men så længe vi er on topic, så har Amazon.co.uk "Dead Space" på tilbud til PS3 for en ca. 150 inkl fragt på tilbud for tiden...jo tak! Et af de højt ratede FPS spil til PS3 i 2008: http://www.amazon.co.uk/Electronic-Arts-Dead-Space-PS3/dp/B0 019840IA?tag=unrateddk-21 |
|
![]() |
|
Doppler ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Dead space til 150 Dkr!? KØBT haha
|
|
Panasonic VT/Pioneer SC LX/B&W CM Bowers Wilkins CM 1 Playstation 3 / XBox 360 Supra HDMI QED Silver Anniversary |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
Heheh øv jeg har lige købt mit brugt for 150. men sys helt
klart at det er et af top 5 bedste spil i denne generation af konsollerne 1: Fallout 3 2: Uncharted Drake's Fortune 3: Dead Space 4: Call Of Duty: World At War 5: Resistance 2 |
|
![]() |
|
Mathias Bøgh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 203 |
![]() |
Nu vi er ved Dead Space, som kan man lige nu ved indbytning
af et spil i EBGames (Gamestop) få Dead Space til 19,-. Gjorde jeg, efter at have købt UT 3 fra Play til 80,-, men som jeg dog ikke syntes om. Så et genialt spil til 99,- klager man ikke over ;) I øvrigt kan Resistance 2 fås i Kvickly lige nu til 200,-. Så det er selvfølgelig også købt ;) |
|
![]() |
|
doit ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 901 |
![]() |
Tak for tippet ang. dead space!! Aner dog ikke om det er fedt (?) men fik det til 19 kr. efter jeg byttede Hells highway, som jeg havde gennemført og kun givet 150,- kr. for.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |