|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MortenMJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Oktober-2006 Status: Offline Point: 822 |
![]() Sendt: 13-Juli-2009 kl. 14:12 |
Med fare for at det er mig der har overset en nyhed eller et indlæg....var der ikke noget med, at recordere.dk ville bringe en test/anmeldelse af det nye reg. fri kit til den nye Oppo blu-ray afspiller?
|
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Jow, men som jeg har forstået det, så der har været noget forsinkelse omkring leveringen af kittet.
|
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Der sker jo ikke noget angånde dette kit
![]() Som jeg se det så er der ingen test/anmeldelse af www.recordere.dk på vej, ingen svar på e-mail og ingen lev. dato på dette kit ![]() Syndes at det er meget stille angånde dette kit (for stille). Det store spørsmål er vel: ER DETTE KIT EN FUSSER ![]() Redigeret af Startrek - 13-Juli-2009 kl. 18:21 |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Jo, så vidt jeg er orienteret, så kommer der en anmeldelse af Oppo BDP-83 indeholdene det nævnte kit |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Rolig nu.. Nu har folk ventet i 6 mdr på afspilleren og dem der vil have den europæiske udgave venter stadig. Så overlever man nok at Bluraychip.dk er en uge ekstra om at få det lavet ordenligt.
|
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Lad os nu se, ville se det før at jeg tro på det, men selfølig hvis kit er fejlfri og teste før at de blive solgt, så ok med mig, men det er stadig længe at vente ![]() Og spørsmål er vi så har brug for en europæiske udgave, når vi har US udgave og div. kodefri kit, man få vel dette samme ud af det i sidste ende, ikk ![]() |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Jo ![]() |
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
Det kan vel heller ikke udelukkes, at nogle mennesker holder ferie på denne
tid af året og at ting derfor bliver forsinket? - jeg venter også på kittet, men som nævnt er det ikke så akut, når man indtil videre kan klare sig med firmwaren. |
|
![]() |
|
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Se her hvis du er interesseret i at være med i et samlet køb af Oppo kodefri-kit fra UK: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=63161& PN=1&TPN=1
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |