|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rs-6200 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: åbenrå Status: Offline Point: 158 |
![]() Sendt: 15-Juli-2009 kl. 15:04 |
hej nogen der kan hjælpe har haft en hp pc med xp har købt en hp med vista men den vil ikke køre de spil jeg har kunne køre på xp bl andet toca race driver 2 |
|
![]() |
|
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
Langt de fleste spil der kan kører på XP kan også kører på Vista.
Jeg kan dog se at Toca Race Driver 2 bruger Starforce kopibeskyttelse som ikke virker på Vista (en god ting da Starforce er en rootkit). Men det betyder at du skal cracke spillet for at det virker på Vista. Jeg tror ikke recordere.dk vil have at jeg linker til sådan noget så brug google (hint: GCW). Det er endnu et eksempel på at kopibeskyttelse kun giver problemer for dem der ikke kopiere spillene. Redigeret af Corax - 15-Juli-2009 kl. 15:20 |
|
![]() |
|
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
glem vista, skift direkte til Windows 7. jeg har haft vista af to omgange, begge gange endte jeg med at skifte tilbage til XP, og nu er jeg gået over til windows 7. ideerne i vista var sikkert gode, men det er først i windows 7 at skidtet rent faktisk virker. ps: hvis du er kommet lovligt til dit Toca, så er det fuldt lovligt at cracke det for at få det til at virke i vista |
|
Crown - there is no substitute.
|
|
![]() |
|
rs-6200 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: åbenrå Status: Offline Point: 158 |
![]() |
hej tak for hurtig svar vil prøve om det virker
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() |
Hvis du ikke vil vente til oktober når du får Windows 7, kan du downloade RC udgaven indtil 20. august her:
Link til Microsoft download |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
shaman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Sted: København Status: Offline Point: 319 |
![]() |
Hmm, virker din Toca Race Driver da i Windows 7...? Eller er ovenstående en generel ytring? For her virker skidtet hverken på Vista eller 7 selvom man prøver alskens smarte compatibility modes og-jeg-ska-gi-dig (undtaget hacks) - det kører kun på XP. |
|
/Søren
Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 | |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |