|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() Sendt: 16-Juli-2009 kl. 08:03 |
|
Følgende er "opsnappet" På High-Def Digest: Pioneer’s Legendary Kuro Brand Not Completely DeadWed Jul 15, 2009 at 03:00 PM ET It’s only a flesh wound! A revival is “theoretically possible.”
Mike O’Mahony stated in a recent conversation with Tech Radar that the Kuro brand revival is “theoretically possible.” That might not seem like much, but plasma enthusiasts are already speculating on the revival of Pioneer’s unmatched televisions. The Kuro line of televisions are well known for their quality of picture, and the announcement in February that they would be discontinued was in many minds the death knell of Plasma television.
Don’t get too excited though, as the return of the brand doesn’t necessarily mean the return of the TVs. As O’Mahony elaborated, "To my knowledge, there are no immediate plans to resurrect the brand. The plan for the moment is to focus on the core areas – audio is absolutely key. Maybe the Kuro brand is too ingrained in the flat-panel market – we're just not sure" Redigeret af Hother - 16-Juli-2009 kl. 08:04 |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
johnjkj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 575 |
![]() |
|
Tak for nyheden. Vi håber, vi håber.....
![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
|
Men er det ikke på audio-området, at de vil indføre KURO-brand'et? Det er nok for at fremhæve 'sorte kunstneres musik' samt 'sort tale'... |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Den type af anlæg vil næppe slå igennem blandt medlemmerne på recordere.dk - vi har jo dig! |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
De havde jo allerede Kuro navnet på deres LCD-tv også, så selv om der kommer tv med Kuro navnet på, så er det langtfra afgjort at det bliver plasma. Jeg tror godt man kan begrave ethvert håb om at få Pioneer's plasma-paneler som vi kender dem tilbage. |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Jeg venter bare på en OLED kuro model, Men er blevet så glad for min 500M at jeg godt kan vente i mange år. Det kommer jeg nok desværre også til. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Omvendt kan man jo så sige - og i givet fald, at KURO er kendetegnet ved en helt speciel fornem billedgengivelse (plasma), så en genoplivning af KURO-begrebet generelt ikke bare sådan kan "misbruges i flæng" |
||
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Min reciever er da så Kuro som den overhovedet kan blive |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |