|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
STIVAN ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Status: Offline Point: 27 |
![]() Sendt: 17-Juli-2009 kl. 13:11 |
Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvor det bedst kan svare sig at købe et vægbeslag til mine TV og hvad der er noget værd, så håber i vil hjælpe mig.
Jeg har et Sony 32" KDL-32L4000 & Philips 32" 32PFL5403D Redigeret af STIVAN - 17-Juli-2009 kl. 13:12 |
|
![]() |
|
Pakkeposten ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Tror jeg har et godt bud her og nu. Jeg har lige monteret et Sony 40" KDL W5500 på et vægbeslag fra Vogels model VFW 040. Godt nok et fast beslag uden mulighed for indstillinger, men det kan du osse få. Omtalte model så jeg i Bilka til 499,- og var tæt på at tage det med hjem. Valgte at surfe lidt på det på nettet, og fandt det til 319 kr hos Proshop, med porto på 38 kr. Jeg sparede både tid penge pog kræfter, og er utroligt glad for købet. |
|
![]() |
|
STIVAN ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Fandt det på Proshop, i Oversigten står det til 327, men hvis man klikker ind på varen står det til 318, noget forvirrende.
Det ser ud til det også fungere på 32" :) Følger der skruer med, så det kan skrues ind i fjernsynet, eller skal man også ud og købe dem? og vil du sige det er holdbart? |
|
![]() |
|
serpent ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
køb et som kan vinkles så du kan tage hensyn til genskin
|
|
![]() |
|
![]() |
Serpent : Vinkles? hvad mener du med det?
|
|
![]() |
|
Sejrup ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
Vil tro det er et beslag ligesom Motion fra Vogels der menes.
av-connection Redigeret af Sejrup - 03-August-2009 kl. 18:23 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |