|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() Sendt: 01-September-2005 kl. 14:19 |
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9433 |
![]() |
Hvilke TV bliver anmeldt ? Vil du afsløre hvilke 2 det er som klare analog testen.. |
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
High Fidelitys testmodeller er angivet på siden, jeg linkede til og i en tråd her. Jeg vil ikke sidde og indtaste en masse modelnumre og bør nok heller ikke citere fra noget, jeg ikke har rettigheder til. Begge blade kan altså købes! Har man tænkt sig at investere tusinder af kroner i et nyt tv, er udgiften til et blad eller to vel til at overskue? Redigeret af Carser |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9433 |
![]() |
Ja High F har jeg set i den anden tråd. Ja intet problem i at købe de 2 blade, men totalt unødvendigt hvis de ikke tester de skærme man er interesseret i. |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej lahan
Testvinder er Philips fjernsynet, med JVC-modellen på andenpladsen. En af konklusionerne er, at man får hvad man betaler for. Men iøvrigt er det en fin anmeldelse, der kommer godt rundt om emnet og problemerne ved fladskærme. En anden spændende konklusion: Plasma-TV er bedst til TV /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Jamen interssant at et gammelt 2004 TV bliver testens bedste. Selvfølgelig får man hvad man betaler for, men der er også undtagelser. Afløseren (32pf9830) til vinderen 32pf9986 er både billigere samt har bedre specificationer på papiret. |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej lahan
Jeg ved at Philips hårdt styrer alle udlån - og formål. Så hvis de mente at afløseren ville være et bedre bud, havde de nok sendt den.... /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Hej, Dette er fra testen: "husk at det er denne model fra Philips, der er interessant. Der findes billigere Philips-modeller, og de kommer ikke i nærheden af den kvalitet, man finder i denne model." Det synes klart at bekræfte Lars' udsagn. At modellen så er fra 2004 behøver jo ikke at gøre den ringere. |
|
M.v.h. Carser
|
![]() |
|
![]() |
Ja selvfølgelig ville de have sendt afløseren, hvis den havde været releaset da testen blev foretaget. Men 9830 modellerne er så nye så jeg tror faktisk ikke at du kan købe dem endnu. Ja der findes billigere Philips modeller, modeller som er ligeså ringe som f.x. de billigeste bilka modeller. Desuden kan Philips have et formål med at sende den gamle model. De har sikkert en masse på lager som skal sælges inden de sender afløseren på markedet. For at være lidt kritisk, så mangler test vinderen nogle funktioner som gør den rigtigt spændene. Ting der er sandsynligvis er rettet op på i den nye model. |
|
![]() |
|
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
Joda, der er en 32PF9830 med i ugens El-gigant reklame til 28K. |
|
![]() |
|
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
Ups det var vist en gammel tråd sorry
![]() |
|
![]() |
|
martin2003 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Uha, uha, det kan godt være at plasma var bedst til TV på daværende tidspunkt, men jeg har læst flere steder at vores nyindkøbte 37" 37PF9731 slår alt, så til info. for folk der skal købe nyt TV er de nyeste Philips uden konkurrence, medmindre man fokuserer MEGET snævert. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |