Okay, det kan godt være jeg bare sidder og skriver med mig selv nu, men vil bare lige fortælle at nu virker det perfekt

Mit TV har stået slukket lidt nu, ved ikke om det var det der skulle til, men jeg satte mit TV til forstærkeren og det virker *lol*...
Hvis mit tv viser billedet fra computeren, og jeg slukker for tv'et, så blinker min computerskærm et par gange (den skifter nok tilbage til computer skærmbilledet) og så forsvinder lyden lige i en 10 sek, men så efter et par klik så kommer lyden igen, og det kører videre.
Stereo knappen på min remotecontrol virker også nu som den skal

trykker jeg på den slår den over i Stereo (2 front højttalere + sub) og trykker jeg igen, så slår den over på All channel stereo.
Beklager for min dumhed og jeres ulejlighed. Du må meget gerne skrive hvis du har haft samme "problem", så jeg kan høre hvad du gjorde
Det jeg gjorde var at ændre mine skærmindstillinger.Den stod på "Vis forskellige dele af skrivebordet på hver sin skærm (Udvidet) --> Det virkede ikke.
Jeg ændrede til "Dubliker mit skriveborg på alle skærme" og det virkede. Så kom lyden og billedet igennem forstærkeren

Redigeret af Chrizzy - 21-Juli-2009 kl. 18:15