recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pio plasma defekt :-(
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPio plasma defekt :-(

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mutzer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 180
Direkte link til dette indlæg Emne: Pio plasma defekt :-(
    Sendt: 21-Juli-2009 kl. 12:46
Mit elskede pioneer plasma er stået af... tror jeg får den klaret på en ekstra forsikring jeg har, men vil da gerne lige høre om nogen har oplevet en lign fejl og fået det fikset. model PDP-436

Efter at mine børn havde set tv uden problemer, slukkede vi tv, og tændte 10 min efter igen for at se en film...

Der er nu en bjælke.. mest sort, hen over midten af skærmen..den ca 3cm høj og fylder hele bredden af skærmen. Lige meget hvilken indgang jeg vælger, så er der matrix lign grønligt "sne" på store dele af skærmen.

Anden gang jeg tændte, efter at have chekket alle kabler, kørte den lidt, og sagde så en lækker "svitse" lyd, som om noget brændte af og slukkede så for selve panelet. Dioden stod nu og blinkede 3 gange..pause 3 gange osv. man kunne nu ikke tænde.. kun medie boksen tændte. Efter at have taget strømmen helt, kunne man tænde igen, men stadig samme resultat.

3 år gammelt..håber jeg har købt 5 års forsikringen, og ikke 3... kan se det er 3 år og to dage siden jeg skrev til dem med et spørgsmål til min nylige forsikring..ville være lidt for ondt!
Mutzer
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2009 kl. 13:14
Ups det lyder jo ikke så henrivende - heller ikke rent teknisk. Jeg håber at du får det repareret på din forsikring
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu