recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Automatisk aspect ratio – Samsung LE32B46
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAutomatisk aspect ratio – Samsung LE32B46

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Direkte link til dette indlæg Emne: Automatisk aspect ratio – Samsung LE32B46
    Sendt: 21-Juli-2009 kl. 13:41
Min nabo har fået en Samsung LE32B46, men døjer med den automatiske aspect ratio. Han kan selv
skifte uden problemer, men forventede at indstillingen "Auto – bred" (mener jeg den hedder)
fungerede nogenlunde. Det virker også fornuftigt på de fleste kanaler. (Når altså man kan leve
med ret brede ansigter i 4:3 udsendelser) Men på DR1 stod den konstant og skiftede hvert 3-5
sekund, så det var til at blive sindssyg af. Så blev den sendt til reparation og Elgiganten
fortalte at den ikke fejlede noget, men at de havde opdateret softwaren i den. Og ganske
rigtigt, nu fejlede DR1 ikke længere noget, men nu hoppede den rundt imellem aspect ratios på
TV2 i stedet for. En ny henvendelse til Elgiganten resulterede i at de forklarede det måtte have
noget at gøre med et dårligt signal fra Stofa…

Er der andre der har problemer med det, enten generelt på Samsung tv eller specifikt hos Stofa?

Der bruges udelukkende analogt kabel tv signal fra Stofa – Aalborg.
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 666
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2009 kl. 08:38
Prøv at skifte antennekablet. Og meget gerne til et kvalitets kabel.
Jeg kender ikke Samsungs TV, men prøv evt en anden indstilling end auto-bred.
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu