|
Sony HTR 6500 - |
Besvar |
Forfatter | |
Romanov
Ny bruger Oprettet: 15-Marts-2004 Sted: Vanuatu Status: Offline Point: 1 |
Emne: Sony HTR 6500 - Sendt: 15-Marts-2004 kl. 23:33 |
Jeg er ret varm på Home Cinema systemet HTR 6500 fra Sony. Umiddelbart har det en god lyd. Som ekstra feature har det DVD recorder indbygget hvilket yderligere gør det interesant - specielt til prisen. Mit problem er at det stort set er umuligt at finde ordentlige data på systemet. Jeg har forgæves søgt internettet efter anmeldelser eller yderligere information. Lader til at der kun omtales de nyere systemer (vil jeg tro de er). Den manglende omtale tænder den røde lygte (advarsel) men måske er det forkert ? Har nogen erfaring med systemet, eller kender links til anmeldelser så vil jeg sætte pris på det. |
|
//Romanov
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 06-April-2004 kl. 22:41 |
Hej Romanov Jeg kender ikke sættet, men DVD recorderen er en Sony RDR-GX3 og det er jo en fin maskine. Brugerne her i forummet har kun fortalt godt om den. http://www.recordere.dk/dvdr_all_dk.htm#sony_rdr-gx3 /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |