|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ZeC7 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 24-Juli-2009 kl. 15:42 |
Hej.
Jeg er på udkig efter en bærbar til omkring 5000kr. gerne mindre.
Jeg bruger den mest af alt til Internet, Football Manager, Billeder, Musik og Video. Jeg har et par krav til computeren/bærbar, Den skal have: Intel Core 2 Duo Sata harddisk, min. 5400RPM Mindst 2GB trådløs Netwærk 802.11n Mindst 6 celle batteri Størrelse på skærmen er lidt lige meget, har en 15" nu og den er meget fin.
Ved godt det er lidt dovent bare at lægge sådan en indlæg, men er ikk helt med på alle bærbare og det ville være dejlige med lidt viden indblandet. På forhånd tak. Har lige et par forslag selv. https://ateadirect.com/dk/m4n?_dl=1&oid ... id=1098975 Er det en okay mulighed og om pengene er givet godt ud ? ELLER http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.a ... d=61051112 Den her dog brugt men kan fås for omkring 3800kr. |
|
![]() |
|
ZeC7 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() |
Jeg ville selv vælge Lenovo eller MacBook. De programmer der er med mac'en til billeder, musik og video er ret gode - og Football manager kører også på mac.
Mac koster lidt mere, men de programmer, du skal bruge til billeder, musik og video ER med fra starten. http://www.apple.com/dk/ilife/ Hvis det SKAL være en pc, så Lenovo. Dette er mit førstevalg (mac) eller denne: Lenovo/ IBM Thinkpad X61s Redigeret af Brixen - 24-Juli-2009 kl. 16:12 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
![]() |
prisen ligger desværre alt for højt til mit budget .
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() |
Har du kigget på det Lenovo link til Laptops.dk, jeg sendte?
Der er flere modeller, også let brugte. Du får mere for pengene dér. Selv om det er parallelimport er det en OK forretning, der har eksisteret længe. Jeg har selv handlet der, og flere af mine venner også, og alle er tilfredse. Redigeret af Brixen - 24-Juli-2009 kl. 16:28 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
![]() |
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
![]() |
https://ateadirect.com/dk/m4n?_dl=1&oid=etailer-product& amp;_locale=0&viewMode=3&prodid=1169134 Denne model er os den jeg henviser til her, er os det samme link fra edbpriser. Er den 3-400kr. mere hver ? Er lenovo kommet godt med på markedet, for har aldrig rigtig hørt om det . |
|
![]() |
|
![]() |
Alle dem du henviser til, er Acer, og dem bryder jeg mig ikke om. Jeg har set for mange, der er gået i stykker inden de er 2 år.
De kunne ikke tåle at blive transporteret ![]() Lenovo er et kinesisk firma, som har overtaget IBM's pc-afdeling. Så alt hvad der før hed IBM Thinkpad er nu Lenovo Thinkpad. På mit tidligere arbejde havde vi masser af Thinkpad, og de holdt til hård behandling. RETTELSE - den sidste er HP, og den tror jeg er bedre. Redigeret af Brixen - 24-Juli-2009 kl. 16:47 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
![]() |
den sidste jeg henviste til er en HP probook 4510s Men det lyder interassant med Lenova, dem tager jeg lige et kig til. Redigeret af ZeC7 - 24-Juli-2009 kl. 16:50 |
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
http://zepto.dk/Shop/Notebook.aspx?notebookid=1445 Ta en Zepto har kun gode erfaringer med dem |
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Mon ikke at de fleste bærbar compute stamme fra Kina eller et andet øst
land, bare med forskel mærker på, så det er så lige meget om der står Lenova, HP, Zepto eller Apple de komme alle fra et østland som Kina. |
|
![]() |
|
![]() |
Alligevel er der altså forskel. Min oplevelse er at Lenovo Thinkpad er de mest holdbare. De er lavet til at tage med ud. Hvis den bærbare bare skal stå stille på et skrivebord, er det bedste køb sikkert en Medion fra Aldi. Men hvorfor skal den så være bærbar. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |