|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Per82 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2009 Sted: Århus Status: Offline Point: 45 |
![]() Sendt: 26-Juli-2009 kl. 16:57 |
Hej
Jeg har et problem som jeg gerne vil have løst. Problemet er øverst på billidet i venstre side [img=http://img21.imageshack.us/img21/9444/52023082.th.jpg"> Som i kan se er der en kant øverst som ikke skal være der. Hvis mit tv står på automatisk og 16*9 så er kanten der. Den kan jeg dog fjerne hvis jeg vælger tilpasset 16*9. Men så snart tvet eller 3126 bliver slukket og tændt igen, så er kanten der igen. Tvet står stadig på tilpasset 16*9 når det har været slukket, men det skal lige vælges igen for at kanter forsvinder. Jeg har bemærket at det ikke er alle kanaler kanten kommer frem på, men feks på DR1,DR2,TV2 Charlie,TV2 Film,KANAL 6,KANAL 4. Ved ikke om de kanaler har noget tilfælles der skulle gøre det? Hva kan dette problem skyldes? Eller er det bare en indstilling jeg skal lave om på? SMT-3126 står på 720P output hvis dette er til nogen hjælp. Spørg hvis i vil vide mere da det nok ikke er så godt forklaret:) |
|
![]() |
|
Think-T-wice ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 246 |
![]() |
Mvh
Think-T-wice |
|
![]() |
|
ZackGem ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
![]() |
Jeg har samme problem. Det samme har mine forældre. Det er på vidt forskelligt udstyr, og på allle skærme (4 stk i alt). Så det må være TV-stationerne der fucker. For det er på både stofa og A+. |
|
![]() |
|
Per82 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2009 Sted: Århus Status: Offline Point: 45 |
![]() |
Takker der vil jeg lige følge lidt med. Jeg kan dog lige tilføje at jeg har digital tv fra yousee. Fuldpakken (Men det har i sikkert regner ud:) |
|
![]() |
|
![]() |
Det var da lidt underligt. Skærmene burde vel skalere så det vises korrekt? Når mit G10 står på Tilpasset 16*9 så forsvinder kanten, men jeg skal indstille det hver eneste gang det har været slukket. (selvom det allerede står på Tilpasset 16*9) Er det alle panasonic skærme? Redigeret af Per82 - 26-Juli-2009 kl. 17:11 |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
det var det også på min tidligere px80. mener overscan skal være slået til for at undgår den stribe.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja det har du helt ret i, nu er et væk! Mange tak for det ![]() Ved du i øvrigt hva det betyder, at overscan er slået til/fra? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det ødelægger billedet ved at strække det i højden når det er slået til. oplever det selv på nogle af de Analoge kanaler fra You See, men ikke ved modtagelse på DTT og Sattelit. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
det kan godt være, men heller det end en stribe.
har endnu ikke oplevet det på mit pioneer. er det kun et panasonic problem. |
|
![]() |
|
ZackGem ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
![]() |
Det er ikke et Panasonic-problem. Min Samsung gør det også. Ligeledes mine forældres Phillips. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |