recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVB-C egenskaber
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDVB-C egenskaber

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
LarsNorman Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Juli-2009
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Emne: DVB-C egenskaber
    Sendt: 28-Juli-2009 kl. 21:14

Hej alle,

Jeg overvejer en ny fladskærm, primært da min nuværende ikke understøtter DVB-C. Jeg har tidligere hørt (rygte) at der var meget stor forskel på hvorledes de forskellige producenter understøtter DVB-C, f.eks. skulle det ikke være alle der tillader at man flytter kanaler rundt.

Jeg har set et Sony hvor det er muligt at organisere sin kanalliste som man ønsker, men er det også tilfældet på f.eks. Samsung?

Tusind tak

Lars

Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10595
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2009 kl. 21:26
Oprindeligt skrevet af LarsNorman LarsNorman skrev:

Hej alle,

Jeg overvejer en ny fladskærm, primært da min nuværende ikke understøtter DVB-C. Jeg har tidligere hørt (rygte) at der var meget stor forskel på hvorledes de forskellige producenter understøtter DVB-C, f.eks. skulle det ikke være alle der tillader at man flytter kanaler rundt.

Jeg har set et Sony hvor det er muligt at organisere sin kanalliste som man ønsker, men er det også tilfældet på f.eks. Samsung?

Tusind tak

Lars

Ifølge andre tråde her i forum kan det ikke lade sig gøre med Samsung.

Med et Philips TV kan du lave kanallisten nøjagtig som du vil, du kan endog blande analoge og digitale kanaler i én og samme liste.

Flemming

Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
xeon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-April-2009
Sted: Denmark
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2009 kl. 08:25
Jeg har for et par uger siden købt et Samsung B650 til soveværelset. Og der er ingen problemer i at organisere kanalerne som man har lyst.
Til top
Lukket bruger 2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2007
Sted: Denmark
Point: 586
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2009 kl. 09:39

Oprindeligt skrevet af xeon xeon skrev:

Jeg har for et par uger siden købt et Samsung B650 til soveværelset. Og der er ingen problemer i at organisere kanalerne som man har lyst.

Købt hvor ? Vores Nordic B655 i butikken kan nemlig ikke.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu