|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bimbobo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 409 |
![]() Sendt: 29-Juli-2009 kl. 14:25 |
Hej, jeg har taget i brug mit digitalt programkort fra Yousee.. og Smit Viaccess CAM modul.. fungerer kanon godt. Alle kanaler er fundet, men fordi jeg gerne vil have en favoritliste med ku de "faste" og ikke alle kanaler, som på et tidspunkt vil forsvinde, har jeg lavet en liste. Jeg har dog problemer med nogle ting. 1) Hvordan får jeg TV til at starte med denne favoritliste og ikke den "store" kanalliste? Jeg fandt ud af, at man kan klikke "Guide" og så vælge favoritlisten der, men når vi slukker og tænder igen, vil vi helst starte med den igen. 2) Cartoon Network (for min søn) er starter altid på engelsk, jeg retter den til dansk, men næste gang vi skifter til det, så er det på engelsk igen.. Kan man "ændre" sproget en gang for alle :-) Mvh Redigeret af bimbobo - 29-Juli-2009 kl. 14:46 |
|
IT-supporter
Skype and NetGear NDA Betatester (Non Disclosure Agreement) Panasonic PX42G20E Samsung LE32C535 UE22F5405 |
|
![]() |
|
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 666 |
![]() |
1) Du skifter mellem de forskellige lister via den blå funktionstast. Hvis du vælger din egen oprettede på denne måde, burde den være default når du tænder tv'et næste gang.
dit andet spørgsmål skal jeg ikke gøre mig klog på. |
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
![]() |
|
bimbobo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 409 |
![]() |
tak... Ole. nummer 2 har jeg selv fundet løsningen ved at indstille sprog til dansk i alt muligt :-) Nummer 1 vil jeg teste, når drengen er færdig med Cartoon Network dosis.. Der er 167 kanaler i alt TV og Radio.. så favoritter er mere end nødvendigt. Mvh |
|
IT-supporter
Skype and NetGear NDA Betatester (Non Disclosure Agreement) Panasonic PX42G20E Samsung LE32C535 UE22F5405 |
|
![]() |
|
![]() |
Hej, det virkede som du forslå... der er daleme maget man skal prøve/læse sig frem til. By the way digitalt og HD er kanongode på dette TV... Mvh |
|
IT-supporter
|
![]() |
|
![]() |
...hvis man bruger et CAM modul Viaccess Smit og et programkort.. kan man få Yousee opdateringer? Jeg læser på deres side, at nogle CAM moduler ikke kan klare opgaven. Hvordan kan jeg tjekke om det er rigtigt? Hvordan er settings i selve TV (37X10Y for at modtage disse opdateringer? Mvh |
|
IT-supporter
|
![]() |
|
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 666 |
![]() |
hvad er det for opdateringer du tænker på?
|
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
![]() |
|
![]() |
..programkort opdateringer i tilfælde af indkøb af flere "pakker".. Yousee opdateringer, (ikke firmware for bokse) men almindelige opdatringer for selve kortet, hvis sådan nogle forkommer... Der står på Yousee hjemmeside, at nogle CAM moduler ikke tillader opdateringer til at komme igennem... http://yousee.dk/privat/kundeservice/digi/faq.php?id=15547 Din kortlæser og dit tv skal passe sammen
Det er ikke alle typer kortlæsere, også kaldet CA-moduler, der passer til alle typer tv. Den kortlæser, YouSee sælger, er testet til at virke på tv med indbygget DVB-C digitalmodtager. Nogle kortlæsere tillader ikke opdateringerVi har erfaring med, at nogle kortlæsere ikke tillader opdateringer fra YouSee. Det kan i værste fald betyde, at du over tid mister adgang til nogle af de digitale tv-kanaler, ligesom ændringer i abonnementer ikke kan udføres. For at få opdateringer skal programkortet midlertidigt sættes i en digital boks fra YouSee. MvhRedigeret af bimbobo - 30-Juli-2009 kl. 08:29 |
|
IT-supporter
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |