|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() Sendt: 31-Juli-2009 kl. 14:24 |
Hey!
Jeg har sådanne en computer fra HP: Indsat link Inde i kontrolpanel er der noget Bluetooth-enheder, men jeg kan ikke åbne indstillingerne og oprette forbindelse til min telefon. Er det fordi den ikke har Bluetooth? Det lyder da underligt? |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
hvad underligt er der i det? man får jo hvad man betaler for. Det kan sagtens være at den model du har købt ikke har BT indbygget. Det sker især på de billigste maskiner. Men har du læst i manualen?
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
Øhh jo det lyder da underligt, siden der er bluetooth indstillinger i Vista, men det er nok bare standard for Vista så... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |