recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forslag til de sidste ledige pladser?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForslag til de sidste ledige pladser?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Direkte link til dette indlæg Emne: Forslag til de sidste ledige pladser?
    Sendt: 03-August-2009 kl. 17:47
Jeg fatter ikke at der skal være så mange tegneseriekanaler. Så kræsne er børn sgu heller ikke. To havde været rigeligt, og hvad ligner med TO travelkanaler. Også overdrevent.
Men derudover er der efterhånden kommet en del fornuftige kanaler på, så mange at det ligner at jeg skifter til november.

MEN hvad håber I der tikker ind på de sidste pladser.
Selvfølgelig ville viasat ikke være det værste, men jeg kan godt leve uden. Det er kun 3+s fodboldkampe jeg får set og de har faktisk færre sasligakampe nu end tidligere.

Men Eurosport vil jeg komme til at savne, og så gerne National Geographic og DK4. Ved godt de har været ude og udelukke sidstnævnte. Den er dog imo mere berettiget end tegneseriekanal nummer 3-4.
Til top
Hornbek Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-August-2009
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2009 kl. 19:04
Er helt enig med andershede. Der er rigeligt med tegneserie kanaler, mens ellers synes jeg faktisk valget er helt ok.
I dag kom så meddelelsen om, at TV2 Sport kommer med. Det synes jeg er super godt.
Jeg kunne også godt tænke mig Eurosport og DK4.

Jeg kan forstå på ovenstående, at DK4 skulle være valgt fra - er det officielt?

Jeg har selv spurgt Boxer på et tidspunkt vedrørende Viasat, men fik det svar, at Viasat ikke ønskede at komme på Boxers net.
Ville ellers gerne have haft 3+.
Hilsen
JOhn
Til top
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Point: 822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2009 kl. 10:21

Anders, har du selv børn?  

Det har undertegnede og hver gang min 3-årige knægt må se noget tegnefilm på flimmeren så bliver der zappet rundt på de 3-4 tegnefilmskanaler vi kan se pt. indtil der dukker noget op han gider at se (typisk Mickey Mouse og Anders And).

Problemet med de tegnefilmskanaler der findes er at de er RET forskellige i deres indhold. Én kanal har mange japanske tegnefilm. En anden har en blanding af tegnefilm og "rigtige" børneserier a la Hannah Montana. En 3. kanal har lærerige disney tegnefilm a la Mickey og Små Einsteins. Osv.osv. Det er simpelthen kanaler der henvender sig til hver sin aldersgruppe tror jeg.

Personligt kunne jeg godt tænke mig at Boxer fik Playhouse Disney (den lærerige kanal) da den HELT klart er den mest populære i vores omgangskreds. Derudover ville 3+ være dråben der får mig til at skifte vores Viasat abonnement ud.

Til top
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Juli-2006
Point: 1004
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2009 kl. 10:53

Et urealistisk scenarium - men hvis disse 5 kommer med så skifter jeg også til Boxer:

Viasat Golf, TV3, 3+, 3Puls, Eurosport

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu