recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - køb af lysdæmper med RF til harmony 895
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketkøb af lysdæmper med RF til harmony 895

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Emne: køb af lysdæmper med RF til harmony 895
    Sendt: 14-August-2009 kl. 19:37
jeg søger en billig lysdæmper som jeg kan sætte en lampe til eller feks en fotoramme. så jeg kan tænde og slukke dem fra min logitech harmony 895.
min far har en han gav 200 for. den køre med RF signal osv. men var et "one time deal" i isenkræmmeren. har snakket med dem og de føre slet ikke sådan noget mere.
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv
Til top
BalooDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-Januar-2005
Point: 47
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2009 kl. 20:51

Harmony 895 kan styre z-wave produkter og du kan finde nogle forskellige på homee.dk

Jeg benytter selv innovus smartdimmer og innovus smartpower, de virker begge fint med harmony

Samsung 55ES8005, LG HR925D HDD recorder m/ 3D Blu-Ray, Apple TV 2, Squeezebox Duet, Mac Mini, Onkyo TX-NR 818, Monitor Audio Silver RX6, RXFX, RX Center, Audio Pro Allroom Sub

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2009 kl. 21:14
er det korekt når jeg forstår at z wave er en ny trådløs standard? og noget med at man kan tilgå det fra internettet osv?
bær over med mig. er ikke så meget inde i det *g*
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv
Til top
BalooDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2009 kl. 22:05

Ja, det er korrekt forstået. (nyt og nyt, alt er jo relativt. det er vel et par år gammelt nu)

Det kræver dog en controller at tilgå det via internettet (enten pc eller decideret controller box) Jeg benytter selv Innovus controlleren og kan styre næsten alt lys i hjemmet, lige meget hvor i verden jeg befinder mig ;)

Bemærk at Innovus er gået konkurs, men det er stadig et godt produkt og kan stadig købes nogle steder. Der er naturligvis også andre spillere på banen. Se evt på zwaves.dk for mere info.

Redigeret af BalooDK - 14-August-2009 kl. 22:06
Samsung 55ES8005, LG HR925D HDD recorder m/ 3D Blu-Ray, Apple TV 2, Squeezebox Duet, Mac Mini, Onkyo TX-NR 818, Monitor Audio Silver RX6, RXFX, RX Center, Audio Pro Allroom Sub

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2009 kl. 22:54
lyder smart. og som jeg har forstået det så kan man koble kaffemaskinen til og sørge for at der er frisk kaffe når man kommer hjem ved at logge på med mobilen. lyder skide smart ;D
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv
Til top
BalooDK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2009 kl. 23:00

Man kan alt, hvis man har penge nok ;)

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu