|
Kvalitet på fake iPod-afspillere |
Besvar |
Forfatter | |
Chrizzy
Pause fra forummet Oprettet: 17-Juli-2009 Status: Offline Point: 499 |
Emne: Kvalitet på fake iPod-afspillere Sendt: 15-August-2009 kl. 14:55 |
Hey!
Jeg faldt lige over disse mp3-afspillere http://www.sentronic.dk/index.php?cPath=26_72 De er jo voldsomt billige. Nogle der har prøvet at købe en for sjov? Edit: Linkfix! Redigeret af Chrizzy - 15-August-2009 kl. 14:55 |
|
Stefan V
Guld medlem Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 698 |
Sendt: 15-August-2009 kl. 15:28 |
Jeg har en ven der købte en kopi i østen sidste år. og jeg må sige at kvaliteten er rimelig dårlig i forhold til originalen. "Scroll hjulet" som man kender fra ipod virker fx ikke, og når man har den i hånden tænker man bare "plastik". Jeg kan selvfølgelig ikke sige om det er samme model som du har linket til
Jeg tror jeg havde valgt en anden afspiller og gået udenom kopi uddgaven |
|
Med Venlig Hilsen
Stefan |
|
Chrizzy
Sendt: 15-August-2009 kl. 15:31 |
Hehe ja det er jo klart og logisk de ikke virker som originalen - tror man skal være meget naiv for at tro det
Tænkte nu også bare på at købe den mere i sjov fordi jeg kedede mig hehe.. |
|
Darknezs
Super bruger Oprettet: 02-September-2006 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 332 |
Sendt: 15-August-2009 kl. 16:27 |
Næste gang du keder dig, så send mig de 200-400kr. så skal jeg synge en sang for dig så keder du dig garanteret ikke
|
|
Chrizzy
Sendt: 15-August-2009 kl. 17:23 |
Haha, jamen det vil jeg så lige overveje mester
Dejligt med lidt humør på sådan en grå lørdag. Må hellere smutte ud og drikke nogle bajere snart |
|
Stefan V
Guld medlem Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 698 |
Sendt: 15-August-2009 kl. 19:25 |
Jeg synger også glædeligt en sang |
|
Med Venlig Hilsen
Stefan |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |