recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af nyt TV - hvad skal jeg vælge
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af nyt TV - hvad skal jeg vælge

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 606
Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af nyt TV - hvad skal jeg vælge
    Sendt: 16-August-2009 kl. 21:09
Hej Recordere.

Jeg mangler lidt ekspert hjælp i hvilket TV jeg skal købe..

Har på nuværende tidspunkt et Pioneer 427, jeg vil gerne have et der fylder mindre ud fra vægen og er min 50" - Og det skal have bedre billede end pioneeren.

Her er mine krav:
 - min. 50"
 - 1 HDMI indgang
 - Behøver ikke at have nogle tunere.
 - Skal være stilfuldt på fronten, ingen lysende logoer, gennemsigtige steder (som på nogle sony).
 - Ingen synlige højtalere (bliver ikke brugt alligevel)
 - Skal være sort.

Da jeg kun bruger skærmen via. mit Media Center, som tilsluttes HDMI, så har jeg IKKE brug for tunere, jeg er derfor ligeglad med DVB-X tunere, MPEG-4 mm.

Egentligt kan jeg sagtens nøjes med et rent fremvisningsdisplay uden tunere og højtalere.

Har ikke noget egentligt pris max.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2009 kl. 21:16

Oprindeligt skrevet af Clemen Clemen skrev:

Hej Recordere.

Har på nuværende tidspunkt et Pioneer 427, jeg vil gerne have et der fylder mindre ud fra vægen og er min 50" - Og det skal have bedre billede end pioneeren.

Her er mine krav:
 - min. 50"
 - 1 HDMI indgang
 - Skal være stilfuldt på fronten, ingen lysende logoer, gennemsigtige steder (som på nogle sony).
 - Skal være sort.

Da jeg kun bruger skærmen via. mit Media Center, som tilsluttes HDMI, så har jeg IKKE brug for tunere, jeg er derfor ligeglad med DVB-X tunere, MPEG-4 mm.

Egentligt kan jeg sagtens nøjes med et rent fremvisningsdisplay uden tunere og højtalere.

Jamen svaret er da uhyre nemt, du skal afgjort have et Pioneer igen nemlig et 500M - verdens bedste TV. Kommer vist på lager for sidste gang hos Sparshop i morgen

dit: Checkede lige Sparshop - næh, det gør de måske alligevel ikke, men giv dem et ring.

Ellers er der jo 5090, og det har de hjemme

Redigeret af Hother - 16-August-2009 kl. 21:19
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
nickyyyy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Juni-2006
Sted: København S
Point: 354
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2009 kl. 00:02
Samsung 50B855.

Her er mine krav:
 - min. 50"
 - 1 HDMI indgang
 - Skal være sort.

Opfylder det hele, men har dog tunere. Udover det er det også meget slankt.

Om billedet er bedre, må du selv vurdere. Men prøv at gå ned i en hifiklub og kig på det :)

Mvh Nicky
Til top
Jacob P Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Januar-2008
Point: 181
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2009 kl. 21:07
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Clemen Clemen skrev:

Hej Recordere.

Her er mine krav:
 - min. 50"
 - 1 HDMI indgang
 - Skal være sort.

Jamen svaret er da uhyre nemt, du skal afgjort have et Pioneer igen nemlig et 500M - verdens bedste TV. Kommer vist på lager for sidste gang hos Sparshop i morgen

dit: Checkede lige Sparshop - næh, det gør de måske alligevel ikke, men giv dem et ring.

Ellers er der jo 5090, og det har de hjemme

Nu ved jeg ikke hvor tyk et 427 er men et 5090 er ikke specielt tyndt. Men sparshop har da 500A på lager hvis man da kan leve med tuner og mpeg4

Til top
Jacob P Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Januar-2008
Point: 181
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2009 kl. 21:11
Du kan også give de sidste 5000 og købe et 600M.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu