|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bigboy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() Sendt: 19-August-2009 kl. 00:08 |
Findes der en nemmere måde at aktivere DVB-S tuneren på en Panasonic V10, end ved at nulstille det til fabriksindstillinger og så vælge Tysk sprog? Jeg har tjekket service menuen, men det er ikke ret meget, der kan stilles. Jeg havde håbet på lidt flere muligheder, f.eks. at Audio Out kunne sættes til at følge volumenkontrollen - Ville være nice. Redigeret af Bigboy - 20-August-2009 kl. 00:11 |
|
Mvh.
PT Panasonic TX-42V10e Hitachi PJ-TX100 102" 16:9 gråt lærred KEF 5.1 surround Butkick transducer T.Hansen (virker faktisk og koster 150kr) |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Blot for at være helt sikker.
Er der snak om DVB-S eller DVB-T? ![]() |
|
![]() |
|
Tuborg4life ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
Hej Bigboy hvis du kigger bag på tv'et, kan du se hvad lande DVB-S tunerne er tiltænk til, mener på en v10 at du kan vælge findland, østrig og tyskland for at aktivere DVB-S tuneren. Ved ikke om det er rigtig, men i tyskland køre de hvis kun med mpeg2 på DVB-T siden ? Mvh. |
|
Panasonic TH-P50VT20
Panasonic TX-32LXD70FA Panasonic DMR-EH67EC-K Panasonic DVD-S53EC-K |
|
![]() |
|
THMhome ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2008 Sted: Silkeborg, DK Status: Offline Point: 541 |
![]() |
Prøv evt. at skrive eller ringe til PPradio i Århus. De var nogen af de første der meldte ud at der var DVB-S i V10 selvom det ikke var i de første specs fra Panasonic. De er til at snakke med og har måske et godt råd. Men, virker den ikke hvis man bare vælger Danmark? (Har selv et G10 og har ikke erfaring med V10) |
|
M.V.H.
THMhome Samsung UE55ES8005 TVIX M-6600N Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2 |
|
![]() |
|
Bigboy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
Undskyld, det var DVB-S jeg mente. Har rettet det i det originale indlæg. Problemet er, at man ikke kan vælge land efter at man har gjort det første gang under opstartsmenuen. Alternativt må jeg nulstille det og starte forfra. Er der forskel på fabriksindstillinger og de indstillinger der er ved levering (tror det ikke selv, men man kan aldrig vide)? Redigeret af Bigboy - 20-August-2009 kl. 07:47 |
|
Mvh.
PT Panasonic TX-42V10e Hitachi PJ-TX100 102" 16:9 gråt lærred KEF 5.1 surround Butkick transducer T.Hansen (virker faktisk og koster 150kr) |
|
![]() |
|
![]() |
Så har jeg startet forfra med fabriksindstillinger, så landet kan sættes til Tyskland. Det er bøvet, at ladet ikke kan ændres efterfølgende; alternativt at man kan slå DVB-S tuneren til med en indstilling. Måske kan Panasonic tage den med i næste FW-opdatering.
|
|
Mvh.
|
![]() |
|
Kiwa1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-December-2008 Sted: Søborg, Danmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Jeg fik oplyst af en panasonic forhandler at jeg skulle vælge Tyskland - såfremt DVB-S tuneren skulle aktiveres. Først finder den alle satelitkanalerne, dernæst går den videre og finder DVB-T kanaler, DVB-C og eventuelle analog kanaler. Det tager lang tid - med min opsætning hvor der er 3 forskellige satelitpositioner - tog det godt 1 time. Til brug for kun DVB-C anbefalede han at vælge Sverige efterfulgt af hovedstadsområdet - for at få de bedste EPG detaljer med. Jeg mener bestemt, at det var muligt efterfølgende at ændre på bla. lydniveauet individuelt. Prøv at rediger i de fundne kanaler. Alt virkede meget upåklageligt - ærgeligt at jeg blot afprøvede fjernsynet som var en indflytningsgave til sønnike - er lidt misundelig Hilsen Kim
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |