|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bjarke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
![]() Sendt: 19-August-2009 kl. 19:16 |
Hej
Jeg synes jeg har læst noget om at der er problemer med farvene på et Pana X10 når man bruger scart indgangen?! Vil høre om vitterligt er rigtigt, overvejer nemlig abonnement hos viasat med dette tilbud her hos Netto-sat Hvor der kommer 2 Strong 6780 modtagere med, en panel sat antenne og gratis nr. 2kort... Synes godtnok det er noget elendigt at skulle bruge scart, men vil da lige høre om signalet er nogenlunde ok?? for synes godtnok næsten ikke man kan sige nej til 2 tv bokse, en flad-panel satantenne der vil se noget pænere ud på skorstenen end en skål og så koster det under 2000kr for et års tv. Det er jo næsten alene prisen for flad panel antennen. Samtidigt et tvudbudet noget mere interessant ned Boxer synes jeg.. |
|
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
|
![]() |
|
bantam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-August-2006 Status: Offline Point: 1371 |
![]() |
har du ikke (eller kan låne) f.eks. en videomaskine eller HDD-recorder/DVD-afspiller du kan prøve med først? Der er nogle, der har nævnt, at de havde problemet, der kunne tyde på en skævhed ihvidbalancen - og i så fald kan det kalibreres på plads.
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Er det mon noget man lægger mærke til?
|
|
![]() |
|
PhDream ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 737 |
![]() |
Som folk nok har læst, har jeg har problemer med farverne på alle indgangene samt antenne. I går var teknikeren her for at konstatere problemet, og jeg får et nyt tv i løbet af en uges tid. Håber virkelig, at det nye tv er problemfrit. Bjarke, hvis problemet på dit tv KUN er begrænset til scart, kan du købe en adapter (scart--->s-video) og derved bypasse tv'ets scart-indgang. Evt. køre signalet via en SR, som opskalerer til HDMI. |
|
![]() |
|
Bjarke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
![]() |
Hej Igen
Jeg har nu kørt med en Strong TV box fra viasat med scart tilsluttet et par dage, og billedkvaliten er overraskende okay. SÅ det det jo dejligt ![]() |
|
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |