recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Meget lille billede (se link)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMeget lille billede (se link)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bekker Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Direkte link til dette indlæg Emne: Meget lille billede (se link)
    Sendt: 20-August-2009 kl. 12:58

Hej,

Jeg har netop modtaget Blå Mænd, og sætter den glad i spillen for at se skidtet. Men istedet for et normalt billede, får jeg dette frimærke: http://peecee.dk/upload/view/187163

Hvad er der lige gået galt ? Jeg har lige tjekket hurtigt med en anden BD film, og der er billedet normalt størrelse. Afspilleren er en Samsung BDP1500, skærmen en Pioneer 5090, og det hele er bundet sammen af en Onkyo 876.

Redigeret af bekker - 20-August-2009 kl. 13:02
Til top
bekker Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Januar-2007
Point: 90
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2009 kl. 13:07

Nå, jeg kom sgu lige i tanke om at jeg har en PS3 at teste imod - og her virker filmen fint

Der er ingen nyere opdateringer til Samsung, så det må jeg nok leve med...

Til top
Himan Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 24-Februar-2009
Point: 44
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2009 kl. 22:56

Da jeg brugte HTPC til at afspille Blå Mænd, havde den store problemer med at loade menuen rigtigt. Bl.a. andet blev dele af menuen stående i billedet da filmen startede.

Jeg ved ikke om en bluray kan være dårligt lavet/kodet eller hvad det rigtige udtryk er, så der måske er mulighed for fejllæsning på nogle maskiner?

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu