|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JørnB ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 54 |
![]() Sendt: 20-August-2009 kl. 16:19 |
Som den lykkelige ejer af medicenter med DVB-C tuner med
tilhørende YouSee kort og tilsvarende TV med DVB-C MPEG 4 tuner, og ligeså stor NFL fan er det med tungt hjerte jeg ser TV2 Sport HD havne i YouSee Plus pakken. Som jeg ser det, er den eneste mulighed for jeg kan få TV2 Sport HD ved at jeg tilkøber Plus pakken, og dermed også få en HD boks som jeg ikke rigtig har brug for. Eller, bliver det som i dag hvor det er nok at have kortet (og dermed betale 360kr i stedet for i dag 398kr) og få HD udgaverne? Redigeret af JørnB - 20-August-2009 kl. 22:05 |
|
HTPC 1, AMD 4850e, FireDTV DVB-C Viaccess CAM(YouSee)
HTPC 2, Mac Mini (Windows 7, Mediaportal) HDHomeRun,NMT A100, DS209+II,Pioneer LX5090,Pioneer VSX-920,B&W 604 S3 |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Sandsynligvis det sidste....
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Du skal have kortet :YouSee beskriver mulighederne |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Ja det er nu bekræftet: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=3089&zoneid=5 Som det allerede er tilfældet i dag, så kan man også fremover se HD bonuskanalerne blot man har programkort. Det var da på tide, at der blev bragt klarhed over mulighederne. Redigeret af dkscan - 20-August-2009 kl. 23:17 |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Ja det var dejligt med lidt klarhed hvad man kan og får. Jeg vil da beholde mit kort så jeg ikke mister de hd kanaler. Det kan jo altid lukkes senere hvis man vil spare pengene
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |