|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
![]() Sendt: 21-August-2009 kl. 21:02 |
Jeg har netop læst dette sites anmeldelse af LG Blu-Ray BD370. Ganske fin og informativ beskrivelse. Jeg savner på denne, at kunne streame backup-materiale fra min NAS over netværket. Dette var Samsung BD-P4600 heller ikke helt god til ifølge en tråd også på dette site. Findes der en Blue Ray afspiller der også er god til at streame fra, fra fx. en NAS ??? |
|
![]() |
|
tbp3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 232 |
![]() |
Lg har en nu model på vej som vist skulle kunne det nødvendige: http://flatpanels.dk/nyhed.php?misc=search&subaction=sho wfull&id=1245747042 |
|
![]() |
|
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
![]() |
Det lyder til præcis at være sådan en der opfylder de behov jeg beskrev
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |