|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sir_Golf_Alot ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 251 |
![]() Sendt: 24-August-2009 kl. 19:59 |
Hej Jeg har internet fra Yousee / TDC (webspeed). Det kabel der går fra vægudtag > Motorola modem, kan det købes andre steder end hos Yousee (hvis de da sælger det)? Jeg har rykket rundt på mit setup, og har nu ikke brug for det 10 meter kabel jeg hidtil har brugt, men kan nøjes med 1 meter. Er det et "standard-kabel", hvad heder det? og kan det fås hos f.eks AVconection? JH |
|
Panasonic TX-P42G10E
Denon AVR-1306 Panasonic DMP-BD35 Yousee HD box Dac Magic Dali lektor 2 Dali Concept Dali Sub Jamo Center Hitachi HDD |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det er et ganske almindeligt antennekabel med F-Connectorer, både kabel og Connectorer kan købes i den lokale faghandel. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Duelund ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 381 |
![]() |
http://www.av-connection.dk/?ML=1039 F.eks. dette:
Redigeret af Duelund - 24-August-2009 kl. 20:05 |
|
![]() |
|
Sir_Golf_Alot ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 251 |
![]() |
Hej. Havde både kabel og F-Connector liggende (det er et ganske almindeligt) antennekabel på 1M, som jeg satte F-Connector på. Der er hul igennem (syntes det har øget hastigheden) men er nok bare indbildning. Der takkes for svarene JH |
|
Panasonic TX-P42G10E
Denon AVR-1306 Panasonic DMP-BD35 Yousee HD box Dac Magic Dali lektor 2 Dali Concept Dali Sub Jamo Center Hitachi HDD |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |