|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jnvir ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() Sendt: 28-August-2009 kl. 10:34 |
Jeg har netop fået Trio med IP-telefon og IP-tv, og det virker overbevisende. Det er også første gang, jeg har et optageapparat med "intelligens". Spørgsmål: DR2 starter ofte 1 minut før den annoncerede tid. Finder tv-boksen automatisk ud af dette? Jeg kan sagtens undvære 1 minut af "Debatten", men er det en engelsk krimi, risikerer man jo at miste ét eller flere mord, hvis man mangler det første minut...
|
|
![]() |
|
romme ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
Hejsa..
Du kan da godt kalde TDC TV boksen "intelligent", men det eneste den gør er at kigge på EPG eller programguiden. Så hvis DR i deres EPG skriver at debatten starter kl. 21.00 så optager boksen fra kl 21.00, også selv om DR faktisk er 2 min foran deres program. Men hvis DR ændre deres EPG til f.eks. 22.58 så vil boksen også optage derfra, men det er MEGET sjælent nogle kanaler gør sådan.. Du kan indstille din TDC Boks til at optage 5 min før og / eller 5 min efter det tidspunkt som programmet skal gå igang, på den måde ville du ikke gå glip af noget.. |
|
Waoo! tv med Motorola 1903
|
|
![]() |
|
jnvir ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() |
Tak, grunden til at jeg spurgte er, at der, medmindre den er gemt i en hemmelig menu, ikke er nogen indstilling til tidligere start... |
|
![]() |
|
romme ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
Ahh har lige tjekket, du har ret, du kan kun sætte den til at optage 5min eller mere efter programmet er slut..
Sorry |
|
|
|
![]() |
|
----OR---- ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
![]() |
Øh, man kan faktisk også programmere Trio-boxen til optagelse UDEN EPG`en .
Ligesom den forældede HD-optager. Hvis nogle kan huske dem ![]() |
|
![]() |
|
Polifis ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Hej Jnvir og Romme, ved I hvor meget jeg kan sælge denne boks for idag? boksen er omtalt i denne tråd http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=20997& PN=1&TPN=1 tak for hjælpen |
|
![]() |
|
![]() |
Sælge den for?
Det er den gamle boks, så den er ikke så aktuel som hvis det havde være den nye boks.. Men der er jo ikke rigtigt nogle der kan bruge den? |
|
|
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Men så ryger en del af ideen jo... Det virker da også helt hul i hovedet hvis ikke der er mulighed for at starte optagelse x antal minutter i forvejen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |