recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er Stofa komment ind i kampen?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEr Stofa komment ind i kampen?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
martin_skov Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Emne: Er Stofa komment ind i kampen?
    Sendt: 31-August-2009 kl. 08:03
Hej alle sammen

Jeg er kunde hos Antenneforeningen Aarhus, som får leveret signal til kabel-TV fra Stofa.

Jeg kan godt lide at starte dagen med at "læse avisen". Dvs. se nyhederne i TV. Men her til morgen var der intet signal på nogen af kanalerne da jeg tændte for mit TV kl. 7:30. Men et par minutter efter var alle de analoge kanaler der, men der er tilsyneladende også lavet et digitalt spejl!! Dette er jo enormt fedt, men er det meningen? Nogen af jer der har hørt noget om at Stofa vil lave et digitalt spejl? Eller er der i virkeligheden tale om et uheld? For der er nemlig også et par kanaler på DVB-C, som jeg kan se, men som jeg ellers ikke abonnerer på, da det ellers vil ruinere mig totalt. Det er bl.a. nogle TV 1000- og HD-kanaler...
Til top
martin_skov Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Sønderborg
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2009 kl. 08:19
Nå... Nu forsvandt rigtig mange af DVB-C-kanalerne igen... Men TV 2 News er der stadig...
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2875
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2009 kl. 15:14

Digitalt spejl er meningen.

Der er frie kanaler (ikke betalings kanaler) som du vil kunne se på DVB-C uden kort.

.....
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu