Kære forumsfolk
Er der nogen derude, som gerne vil slippe nogle erfaringer med ovennævnte produkter ? Jeg ved jo, at I sidder med fingeren på pulsen (og tasterne
)
Som I måske har gættet er jeg endnu en fortabt sjæl, som leder efter en ny skærm og som lige nu har læst mig ind i en blindgyde af informationer for og imod disse skærme. 
Evt. kunne I også have forslag til alternativer
Måske en ældre skærm uden for mange dikkedarer.
Mine behov :
Som I kan se nedenfor, bruger jeg min skærm som fremviser af et signal, som kommer fra grafikkortet i en HTPC.
Altså er jeg ligeglad med alle mulige features så som Internetadgange, m-peg 4 tunere mm. Kun billedkvaliteten og signalbehandling (1080p/24p/billeder i bevægelse) tæller noget her. Skærmen skal fortrinsvis bruges som tv-skærm og meget lidt surfing/spil.
Jeg kender så meget til de 2 skærme, som jeg kan læse mig til på nettet og herinde :
Sony'en er flot designet, billedkvalitet ok, lavt strømforbrug og fin behandling af billeder i bevægelse.
Pana'en er billedkvalitet i høj klasse, men også høj strømforbrug ( ca det dobbelte efter kalibrering)
En Pioneer Kuro kunne selvfølgelig være interessant, men prisen sætter en stopper for den slags drømme. Har en topgrænse omkring de 10 kilo.
Overvejer at købe Sony'en i Tyskland (1229,- € + lev. 99 €). Men så er der også penge til at sende skærmen til service nogle gange 
Jeg ved, at Panasonic er meget tunge at danse med, mht. service på TV, som er købt i udlandet. Sony har jeg ikke helt styr på og Pioneer servicerer skærme købt i Norden fuldtud og en skærm købt i f.eks Tyskland med 1. år fuldtud og derefter med lidt reduceret service på 2. år af garantien (man skal selv levere til servicecenter)
Har I flere erfaringer med efterkøbsservice på skærme købt udenlands ?
Håber der kommer noget nyt frem med denne tråd og at andre kan finde inspiration heri.
På forhånd tak for jeres svar