recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Æ rytmeboks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketÆ rytmeboks

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
plafitracer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Æ rytmeboks
    Sendt: 06-September-2009 kl. 18:29

Hejsa,

Jeg sidder lige her og roder lidt med æ rytmeboks, aka HTPC. Jeg er lidt grøn i dette, men har da fået en lille maskine op og køre med et Gigabyte EP45 bundkort, 8GB RAM, DVB-T tuner samt en ekstern USB DAC til musikken - Jeg er ikke inde i snurrerundtlyd endnu...

Jeg kan hive 5 TV kanaler ind via den digitale indendørsantenne og det samme med den TV2 antenne jeg har på taget.

Jeg fik i fordums tid monteret en parabol da jeg havde fuskerkort til Viasat. Det virker som bekendt ikke længere, men jeg har stadig parabolen siddende - til stort set ingen verdens nytte.

Så var det jeg tænkte om man kunne få et kort til at putte i sin HTPC, der kunne modtage signaler fra fx Astra satellitten eller en anden gratis satelllit.

Jeg er íkke interesseret i hverken Boxer, Viasat eller Canal Digital da jeg ikke ønsker at betale mere for at se TV end staten opkræver i licens til DR.

På forhånd tak

Henrik

Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2009 kl. 23:19
Oprindeligt skrevet af plafitracer plafitracer skrev:

Så var det jeg tænkte om man kunne få et kort til at putte i sin HTPC, der kunne modtage signaler fra fx Astra satellitten eller en anden gratis satelllit.

Jeg er íkke interesseret i hverken Boxer, Viasat eller Canal Digital da jeg ikke ønsker at betale mere for at se TV end staten opkræver i licens til DR.

Der findes flere forskellige, jeg bruger TechnoTrend S2-3200 uden CI interface til at modtage Free To Air fra 19,2 og 28,2 grad øst. Også HD kanaler.
Virker med DVBViewer og Win7MC, og skulle også virke med Vista MC med TVpack-2008.

Købt ved DVBshop.net:
http://www.dvbshop.net/product_info.php/info/p52_TechnoTrend -Budget-S2-3200-HDTV-S2-inkl--Fernbed----TT-Viewer.html

Mvh JørgenT

Til top
plafitracer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-November-2008
Sted: Denmark
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2009 kl. 11:50
Hej Jørgen,

Tak skal du ha'. Et sådant kort er lige puttet i kurv - så venter jeg bare på at GLS kommer med det

mvh Henrik
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu