|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Christ_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() Sendt: 07-September-2009 kl. 16:43 |
Hejsa,
Da jeg er igang med et DIY hifi møbel og vil lave nogle låger betrukket med stof har jeg ledt nettet tyndt uden held. Hvor køber i andre jeres højttalerstof henne ? Pft Christian |
|
Samsung LE52M87
Pioneer SC-LX71 Playstation 3 - Slim Linux HTPC Front - Dali Grand Diva Center - Dali Grand Vocal Sub - Dali SWA 12 Bag - Dali Suite R0.7 |
|
![]() |
|
veyron ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
tja, f.eks. her: http://www.hoejttalerbutikken.dk/product.asp?product=583 eller her :http://www.elektronik-lavpris.dk/product_info.php?products_ id=32053
min erfaring er at de fleste større steder det udbyder er kvaliteten ok... god arbejdslyst |
|
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)
Oppo BDP-83 (reg.free.) Supra HDMI |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Jeg købte via HFK's Reservedelslager i det Nordjyske: tlf 96721160 Alm stof koster 320 kr/ incl fragt for 2 x 0,44 meter |
|
![]() |
|
Sert ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2007 Status: Offline Point: 293 |
![]() |
Frequence.dk har selv købt stof der, ellers kig i denne tråd
Redigeret af Sert - 07-September-2009 kl. 20:03 |
|
![]() |
|
Christ_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() |
Tak for jeres indlæg, Jeg endte med at bestille hos Carsound, de har en del forskellige farver, prøver med en mørk grå i første omgang. regner med jeg poster min bio når jeg engang er færdig
Vh
Christian
|
|
Samsung LE52M87
Pioneer SC-LX71 Playstation 3 - Slim Linux HTPC Front - Dali Grand Diva Center - Dali Grand Vocal Sub - Dali SWA 12 Bag - Dali Suite R0.7 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |