|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() Sendt: 08-September-2009 kl. 15:49 |
|
jeg vil gerne have noget database ala My Movies, men er desværre (eller heldigvis) blevet Mac-bruger findes der nogle lækre løsninger til sådan en? vil gerne have noget, hvor man evt blot skal indtaste stregkoden (eller scanne via webcam) Hvad findes der? (prisen på My Movies er jo fantastisk |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8685 |
![]() |
|
Der er denne bl.a.
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9441 |
![]() |
|
Det ser ret smart ud, især at man kan bruge iSight kameraet som scanner ? Er der nogle der har prøvet det på sne-leoparden ? |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Det er vel også et spørgmål om den kan tage nordisk titler
![]() Om den kan bruges med sne-leoparden, er et rigtig god spørsmål da der virklig er mange programe der ikke kan bruge med sne-leoparden, jeg ville nok vente til at de program man har eller ønske at købe er blivet test med sne-leoparden, som det er nu, så skal jeg stor set udskifet eller opdater alle min program, så jeg venter med at købe sne-leoparden. |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8685 |
![]() |
|
Det må være nogle spøjse programmer du benytter. Der er tale om få programmer der ikke virker. Delicious Library skulle virke på nær en mindre grafisk fejl ved brug af store hylder. Men mon ikke der kommer en opdatering hurtigt. |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Ifølge disse liste er der en del af mine program der ikke virker: http://snowleopard.wikidot.com/ http://support.apple.com/kb/HT3258 Tro at du har læst Apple´s liste og ikke den anden. Redigeret af Startrek - 08-September-2009 kl. 16:32 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Programmerne på Apples side er gamle programmer, som for de flestes tilfældeer opdaterede (nogle endda for længst).
Wiki'en omhandler også mange gamle programmer, som virker fint i nyere versioner. Hvilke programmer savner du? Personligt er jeg ikke stødt på større problemer - der er faktisk kun ét program jeg har måtte sige farvel til pga. at Cocoa-Java ikke længere eksisterer. |
||
![]() |
||
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
|
ser fint ud det program - tak Lunddal bruger du selv programmet og kan det finde ud af nordiske titler/danske titler? orker ikke at gå igang med det helt store indskanningsarbejde + betale, hvis det alligevel ikke er helt dur optimalt, så brugeroplevelser modtages med glæde...
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg prøvede det engang i v1 og bruger i dag ikke noget til at holde styr på filmene.
Dengang kunne det ikke finde nordiske udgaver. Programmet kan så vidt jeg husker prøves gratis inden evt. køb. Der findes også DVDpedia Redigeret af lunddal - 08-September-2009 kl. 17:01 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvis det ikke kan finde nordiske titler, så kan det stor set værre ligemeget, ikke
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg skrev dengang.
Er det ikke nemmere at prøve programmet end at diskutere hvad det måske kan og ikke kan? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er jo lette at få hjælp her, end at lave de samme fejl igen og igen, ikke ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |