|
verbatim - mangler jeg driver? |
Besvar |
Forfatter | |
Andy Pandy
Junior bruger Oprettet: 19-Juli-2005 Status: Offline Point: 23 |
Emne: verbatim - mangler jeg driver? Sendt: 18-September-2005 kl. 14:39 |
Jeg har en lækker Sony 710 og en god computer med dvd-brænder-drev. Begge maskiner kan klare +r skiver (ja, Sony'en æder jo endda alt), så jeg indkøbte et godt parti Verbatim DVD +16 med printable cover. De ser ud til at virke fint i dvd'en, men overhovedet ikke i computeren. Det undrer mig, da jeg intet problem havde med verbatim 8-speed i samme (i øvrigt nye) dvd-brænder-drev. Mangler jeg en driver? Anyone? Modellen hedder: TS-H552U. Venlig hilsen Andy |
|
cjoscar
Bruger Oprettet: 22-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
Sendt: 18-September-2005 kl. 15:37 |
Det lader til at din brænder har problemer med 16x skiverne.
prøv at læse indlæggende under dit brænderdrev hos. www.videohelp.com har du opdateret din firmware ?. |
|
DrageMester
Guld medlem Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
Sendt: 18-September-2005 kl. 15:49 |
Du kan finde firmware opdateringer på følgende site: http://www.samsungodd.com/eng/
|
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
Andy Pandy
Junior bruger Oprettet: 19-Juli-2005 Status: Offline Point: 23 |
Sendt: 18-September-2005 kl. 16:49 |
Ah - perfekt. Havde selv surfet rundt uden held. Tusind tak for hjælpen!!! Venlig hilsen Andy |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |