|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thyge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() Sendt: 10-September-2009 kl. 10:28 |
Jeg søger nogle offline multiplayer spil til Xbox 360, så jeg og ungerne kan
spille mod hinanden. Nogle forslag? Jeg købte Xbox'en for et par uger siden, og har fået neglene under en stak af de nyere titler, men for alle gælder det: 1 player offline. Det er sgu sjovere at kunne spille mod hinanden når man sidder dér i stuen, istedet for at skiftes. Så: Please hjælp mig med at få brugt controller nummer 2! ![]() |
|
![]() |
|
mictand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Status: Offline Point: 436 |
![]() |
Altså nu har jeg ikke en XBOX 360 men en PS3.
Jeg har selv alle Lego spillene, som min kæreste og jeg får meget fornøjelse af at spille sammen. Men der spiller man jo så ikke mod hinanden men med hinanden. Ellers kan jeg anbefale denne side http://www.co-optimus.com/ Der kan du se hvilke spil der kan spilles på hvilken måde. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |