|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
perstrh ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 10-September-2009 kl. 22:27 |
Hej! Jeg har anskaffet mig en ABCom Inbox 9000HD og tilsluttet denne, men jeg kan ikke få de kodede kanaler fra Canal Digital frem, ligegyldigt hvilken af de 2 kortlæsere jeg sætter mit Canal Digitalkort i. Jeg har følgende spørgsmål, som jeg håber en venlig sjæl kan hjælpe mig med: 1: Skal guldterminalerne på kortet vende op eller ned? 2: Er der nogen steder, der skal kodes ind, hvilken kortlæser den skal læse fra? 3: Skal jeg have et Conax cam modul? Kortet virker fint i min gamle Digiality modtager. Håber nogen kan hjælpe! På forhånd tak Per. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Hvis der skal kunne afkodes, og det skal der jo for at kunne modtage, så skal der bruges et Conax CA modul, men er der ikke noget om, at det nu kræver udbyderens egen modtager for at kunne modtage HD. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
perstrh ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Jeg har læst en hel del på forskellige sider. Efter hvad jeg for ud af læsningen, som er på engelsk, bliver der skrevet om at de indbyggede kortlæsere ikke virker før der bliver installeret et "add-on". Er dette korrekt? Hvis ja, hvilket "add-on" skal jeg bruge? Hilsen Per. |
|
![]() |
|
pinkytk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2007 Status: Offline Point: 101 |
![]() |
Det er korrekt at de ikke virker med original firmware.
Du kan hente en ny modificeret firmware til din boks her http://www.nlb.to/board/index.php På min 91hd, skal kortet vende nedaf. Radiomanden: Nu har jeg set dig skrive at HD kanaler ikke virker på andet end CD's egne bokse, flere gange. Det er ikke rigtigt. De virker fint på andre modtagere også :) . Bare lige lidt info ;) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |