recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaring med PIONEER BDP-23FD MULTIREGION
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErfaring med PIONEER BDP-23FD MULTIREGION

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
McGovern Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-November-2008
Sted: københavn
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaring med PIONEER BDP-23FD MULTIREGION
    Sendt: 12-September-2009 kl. 14:08

Jeg er ved at være svært træt af at min nuværende Pioneer Blu-ray afspiller ikke kan afspille andet end europæiske udgivelser.

Er der nogen her der har handlet denne maskine:PIONEER BDP-23FD MULTIREGION

Den er til salg hos: http://www.dvdirect.net/

til skr 6000,-

De skriver den er kodefri både mht alm dvd og Blu-ray.

Er der nogen her der kan bekræfte at det virker ? og hvis ja: foregår det automatisk ? Er den ligeså sløv i optrækket som andre Pioneer blu-ray afspillere når man skal se en blu-ray film? Jeg har selv Pioneer LX70. Det tager en evighed fra jeg tænder maskinen til jeg faktisk kan se den film jeg næsten havde glemt jeg havde sat i.

på forhånd tak

Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2009 kl. 06:52

Nu har jeg ikke en Pioneer maskine, men de regionsfri løsninger der er til andre afspillere virker fint, så jeg ser ingen grund til at denne ikke skulle virke.

Hvis du alligevel er ude og shoppe Blu-ray afspiller, så overvej en Oppo BDP-83. Den er hurtig og utroligt nem at installere et kodefrit kit i (ingen lodning).

Med venlig hilsen,
Thomas
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu