|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Skywalker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
![]() Sendt: 16-September-2009 kl. 13:43 |
Min bedre halvdel har set sig lun på et 19" LCD fjernsyn. Er der et klogt hovede, som kan fortælle mig ud fra vedstående link: http://www.sharp.eu/cps/rde/xchg/scee/hs.xsl/-/html/product_ details.htm?product=LC19D1ERD&cat=111 om vi kan benytte det med alm. antenne når jeg tar i sommerhus.
Mvh. Skywalker |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
Ja det kan du med DR, DR2 og TV2 fram til 2012. MEN du kan ikke se de nye DR kanaler og efter 2012 vil det ikke virke. |
|
![]() |
|
Skywalker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
![]() |
# PerW
Tak for det. Så blir fruen glad. ![]() |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
Jeg ville ikke købe et TV uden MPEG4, som det du ser på nu. Du vil gå glip af de nye DR kanaler og skal du købe boks om 2-3 år. Jeg ville købe et med det samm der har DVB T Mpeg4. |
|
![]() |
|
![]() |
Ja jeg kan godt se problematikken. Ifølge det, så vil dette her vel så være at foretrække : Samsung 19 "
Jeg vil prøve at fortælle fruen, at det absolut ikke har nøde at være et rødt fjernsyn ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Den fåes også i hvid: http://www.samsung.com/dk/consumer/detail/spec.do?group=tvho meentertainment&type=tvhomeentertainment&subtype=tv& amp;model_cd=LE19B546C4WXXE&fullspec=F Man skal dog lige være obs på, at man ikke kan ændre i kanal rækkefølgen på de digitale kanaler på et Samsung. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |