recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer PDP-LX5090H eller ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPioneer PDP-LX5090H eller ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
harpiks Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Marts-2006
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer PDP-LX5090H eller ?
    Sendt: 16-September-2009 kl. 22:24
Hej Forum

Først vil jeg sige tak for et rigtig godt forum, som jeg meget tit følger med i fra sidelinjen.

Jeg har for godt 5 mdr siden købt mig en VSX-1018AH, som jeg er rigtig glad for. Men i dag har jeg et Panasonic TH42-PV60 (som iøvrigt blev købt gennem fælleskøb herinde) og det spiller ikke helt sammen med min forstærker. Desuden er der sket så meget med teknologien, så jeg ønsker at flytte den "gamle" pv60 til soveværelset.

Desværre er Pioneer jo stoppet med at lave skærme. Men alligevel kan jeg stadig se i diverse fora, at  PDP-LX5090H skærmen roses til skyerne. De fleste indlæg er dog nogle måneder gamle - så er det stadig den rigtige?

Jeg har set billede på den - og det er jo helt vildt fantastisk - især med ps3 spil.

Er det den skærm jeg skal vælge? Det vil jo give mig en komplet løsning med KURO link osv. Eller skal jeg vælge en anden skærm ? I givet fald - hvad skal jeg så vælge?

Håber på nogle gode svar fra jer eksperter. På forhånd tak.
Til top
ojr5896 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-April-2007
Sted: Denmark
Point: 392
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2009 kl. 22:36

Jeg er sikker på du ikke vil fortryde en Pioneer

Efter min mening stadig den bedste og der er ikke lige udsigt til en overhalning lige om hjørnet.

LG 47SL8500 - DM8000
JVC DLA-30X
Panasonic DMP-BDT310
Pioneer DVR-LX61D
Til top
TvHomer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-August-2009
Point: 756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2009 kl. 09:57

Kan kun anbefale 5090H´eren.

Har den selv sammen med VSX-919 og BDP-320´eren , og det spiller bare perfekt.

Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2009 kl. 10:05

Jeg Kan også kun anbefale den, og nej der kommer ikke noget som langt bedre lige om hjørnet. Billedet er netop  fantastisk og ikke uden grund stadig et reference tv i 2009. Da pioneer er stoppet med at lave tv
bliver den slået på et tidspunkt. Men det har man jo snakket om i 3 år.
man køber en pioneer for dens billede og ikke alt muligt andet. Som der ellers bliver blandet ind i sit valg af tv.

Redigeret af xcardman - 17-September-2009 kl. 10:06
Til top
harpiks Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Marts-2006
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2009 kl. 13:41
Mange tak for jeres svar. Så vil jeg gå på jagt efter et godt tilbud på den.

TvHomer:  Det lyder næsten som mit setup - Hvis du har nogle ting som du allerede nu kan fortælle at jeg skal være opmærksom på, vil jeg meget gerne vide det ? Evt en reference til en anden tråd? Der er jo 1000 vis at indstillinger på både forstærker og Tv.

Mit nuværende setup spiller simpelthen ikke sammen. Nogle gange slukker min forstærker når jeg slukker tv - men det er somom den kun starter ½ op når jeg tænder tv igen. Håber en komplet Kuro kan løse det, så jeg slipper for at høre på konens brok :-)

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu