recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pana TX P42X10E/Y/DK... - parallelimport?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPana TX P42X10E/Y/DK... - parallelimport?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nilfri Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 147
Direkte link til dette indlæg Emne: Pana TX P42X10E/Y/DK... - parallelimport?
    Sendt: 17-September-2009 kl. 08:46

Et generelt spørgsmål om parallelimport - ud fra et konkret eksempel

Vores "store" TV er et Toshiba fra et hedengangent Fælleskøb for 3 år siden. Det står i en meget lys stue, og derfor blev det dengang et LCD-TV. Det er et udmærket TV, men uden digital tuner

Med YouSee kabelTV i huset går spekulationerne derfor på, hvordan vi får fat i det digitale spejl.

Inden jeg får læst færdig her, der der jo kommet nye muligheder; men jegh vil gerne klædes generelt på :)

Parallelimport - hvordan spotter man det?

Fx. har jeg lidt kig på Panasonic TX P42X10, som virker fornuftigt til 5.000 kr. (Jeg er med på, det er plasma - men har fået hvisket i min hørebolle, at det her godt kan gå i en lys stue alligevel...)

Jeg vil generelt helst undgå parallelimporterede - eller i det mindste gerne være klar over, når det faktisk ER det.

Hvordan kan jeg se det? Der findes jo flere varianter af modelnavnet, når jeg søger via hifipriser, Y / DK / EU osv sidst i modelbetegnelsen.

PS: TVet benyttes til afslappet daglig brug, både til TV og sammen med PS3 - ikke som et film"alter". Det må dog gerne være glimrende til sport - især fodbold.

Venlig hilsen

Finn, Roskilde
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2009 kl. 08:56
Husk at der er meget gendskind på et Panasonic i forhold til LCD tv fra bla. Sony og JVC, det var grund til at jeg fravalgt Panasonic tv, da jeg også har en meget lys stue og jeg gerne ville havde en tv i stuen og ikke et spejl.

Synde sjov nok at der ikke er så meget gendskind på et tv fra Pioneer, det ligge sig i mellem Panasonic og fx. Sony.

Ellers kan der jo fås en løs DVB-C box, som kan sætte til dit Toshiba tv (hvis det da har HDMI indgang), ville nok vælge en anden box en den fra YouSee.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu