|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
![]() Sendt: 18-September-2009 kl. 08:47 |
Hej
Hvad hedder det kabel, der sidder mellem YouSee's vægboks og deres kabelmodem? Og hvor købes et kabel (incl stik) på max. 1 meter? Redigeret af minusop - 18-September-2009 kl. 08:47 |
|
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
|
![]() |
|
StueGnu ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Det kunne være sådan et her - ved godt længden er forkert, men det er mest ment som eksempel Stikkene er også nemme at sætte på selv i hånden, hvis du ikke kan finde et færdigmonteret i den rigtige længde http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=2788&Grp= &n=10 |
|
![]() |
|
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
![]() |
Tak for linket - var slet ikke klar over at jeg skulle i "antennestiksdelingen"
![]() |
|
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Hvis du mener kablet mellem vægdåse og samsung boxen, så er det et almindeligt antennekabel, og et sådan medfølger, eller man kan nemt lave et selv. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |