recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Frostworlds hjem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFrostworlds hjem

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Frostworld.dk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Maj-2009
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Emne: Frostworlds hjem
    Sendt: 25-September-2009 kl. 14:27
Ja, nu har jeg jo lurket en hel del herinde. Og tænkte at jeg også hellere må dele lidt omkring hvad jeg har af dimser i den lejlighed hvor jeg og damen bor. Da der nu er en dame, så måtte man desværre vælge smarte højtalere end decideret mere (bang-for-the-buck) højtalere.
Men de er nu meget pæne og giver en fin oplevelse.

Men efterhånden har man fået overbevist sin fine halvdel at god lyd er nu en dejlig ting. Så det er blevet til en subwoofer og næste investering kun snildt gå hen og blive surround+projektor. :D

Udstyr i stue:

TV: Samsung 40" M86 (Den skal opgraderes til noget større!)
Forstærker: Vincent SV-236 (Ville prøve noget decideret stereo udstyr og se hvordan det spiller. Indtil videre er jeg ganske tilfreds. Men vil gerne prøve på store højtalere)
Højtalere: 2 x EBTB Terra II (Smarte design højtalere så damen blev tilfreds. De er helt fine og spiller fantastisk. Men noget dyre)
Subwoofer: SVS PB10-NSD-New (Det blev en del bedre med en subwoofer til at rykke luften rundt i lokalet. Så meget sjovere)

Og så er der de diverse andre sjove ting, som Wii, PS2, PS3 og en HTPC til at se film og serier på.  
Og en DVDO Edge til lige at få tingene til at se lidt pænere ud og som samle boks til alle ens kabler. Desværre kunne jeg ikke få plads til Wii'en i den. 

Jeg har desværre ikke så mange billeder endnu, men lægger gerne en tegning op af hvordan hjemmet er opsat. Og så kommer der billeder så snart man finder sig et kamera man kan benytte.

Redigeret af Frostworld.dk - 25-September-2009 kl. 14:34
Til top
kbh4 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2007
Sted: Denmark
Point: 721
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2009 kl. 14:34
Nice.

Hvorfor sidder din Wii ikke på Edgen? Og er den virkelig koblet på dit kablede netværk?

-Kent

Til top
Frostworld.dk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Maj-2009
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2009 kl. 14:44
Der er desværre ikke plads til alle de kabler i Edge'n. Desværre. Ville gerne have den på . da det vil være sååå meget nemmere med automatisk skift af lyd og billede. Men det gøres så på Harmony One fjernbetjeningen.

Ja, der er købt for længe siden en af de der LAN adaptere. Og selvom jeg har trådløst nu, så gider jeg ikke smide den ud. Bruges skal den fandme! ;D

/Frost
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu