|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bakkers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2004 Status: Offline Point: 158 |
![]() Sendt: 27-September-2009 kl. 09:55 |
Hejsa Er der nogle der ved om man kan få en nas server til at virke sammen med xbox 360'eren. Og kan man finde en der både virker til xbox og ps3 da jeg måske på et tidspunkt køber en ps3? |
|
Lav let din egen hjemmeside på www.NemmeHjemmesider.dk
|
|
![]() |
|
bakkers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2004 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Nå da ingen andre har kunne svare kan jeg efter længere tids søgning selv komme med ihvertfal én mulighed.. http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=500835 Denne skulle virke til det og man kan også se det på WD hjemmeside http://www.wdc.com/en/products/Products.asp?DriveID=587 Jeg har planer om at købe sådan en. Andre der har sådan en? |
|
|
|
![]() |
|
Niks78 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Synology synes jeg er en super løsning. Jeg har haft den i lang tid og den
driller aldrig. De har både NAS'er med to og en disk, så man kan evt kan sætte den op til at lave et spejl som backup, hvis det hele går ned på den ene disk. De er rigtig gode til at lave et brugervenligt styresystem og kommer med opdatringer ret ofte. Synology Kender en der havde store problemer med sin Lacie NAS og der var ingen support på den, eller de svarede ham aldrig når han kontaktede dem og der kom ikke de lovede opdateringer.... Håber det kan hjælpe dig. ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Nu fik jeg købt sådan en Nas server fra WD og har lige rodet med den igår og kan afsløre at det virker som det skal. Og det virkede bare uden jeg skulle rode med nogle opsætninger. så nu kan jeg streame alle mine ting ind til xbox'en uden at pc'eren er tændt |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |