donlon skrev:
Ja du kan undvære kortet, men ikke hvis du vil beholde HD kanalerne !!!
Du skal have kortet hvis du fortsat vil se feks. Kanal5 HD, TV2 Film HD ....
De er sgu smarte de Yousee banditter ....
|
Min "stemme" forsøgte fortælle at TDC, YouSee havde så få der abonnerede på en digital box, at man "Så sig nødtvunget til give de digitale SD kanaler fri for ekstra betaling", efterhånden som der kom TV frem med indbyggede DVB-C Tunere! Fremtidssikrede på den måde at dette imødekom YouSee's mening om frigøre Kodningen, sende ting u-krypterede indenfor SD systemet.
Dog må man vel formode at de færreste undgår ekstra bokse for kunne se tingene i HD!. Burde være sendt for mange år siden, men der var ´jo andre mere interessante ting. For ikke glemme de som absolut ikke ville acceptere denne almindelige exstra Boks, kun have sit TV og dermed Basta. 
Noget med størsteparten af os danskere er indstillede på aldrig mere optage noget, jeg mener hvad skal man da med nogen ekstra box : (DVD'erne er jo kun til afspilning).
Personerne herinde i Forum, blot tænk på hvormeget der skal slås for Optage HD digitalt, jeg mener hvordan lever man med ikke kunne se noget HD Senere _____ eller er det kun HD via Parabol man kan optage i samme Gode kvalitet?
Redigeret af moho - 28-September-2009 kl. 14:31