recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor skal man købe Phillips
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvor skal man købe Phillips

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jensthomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-April-2007
Status: Offline
Point: 145
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvor skal man købe Phillips
    Sendt: 27-September-2009 kl. 19:00
Hvis (og kun hvis!) jeg nu har forelsket mig i et Philips 42PFL8404H, kan jeg jo søge på priser på www.hifipriser.dk.  Her tilbyder mindst 8 leverandører det til under 8000,-...!! Men hvem skal man vælge? Bare gå hårdt efter prisen og vælge Proshop, eller er der nogen der kan anbefale en go' Philips leverandør?
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2009 kl. 20:28
Jeg ville måske give en lille sjat mere, og så købe fra Wupti.dk. Så er du sikkert på, at modellen ikke er parallelimporteret, hvilket blandt andet sikrer dig 2 års producentgaranti, hvor Philips inden for en to årig periode kvit og frit sender en tekniker hjem til dig, hvis Tv'et ikke funker. Teknikeren tager det med på sit værksted, og i reparationsperioden får du et låne-Tv, hvis Altså Tv'et ikke kan repareres af teknikeren hjemme hos dig. Wupti.dk skulle også være ganske gode, hvad angår deres generelle service.

Jeg ved dog ikke rigtig, hvor Proshop ligger med hensyn til parallelimport, og hvor godt serviceniveauet er.

Ellers har Fona den til 7999 Kr, hvis du føler dig bedre tilpas med at købe i en fysisk butik, hvor du også har mulighed for at se Tv'et nærmere an, hvis ikke allerede gjort.
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Maj-2006
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2009 kl. 20:44
Oprindeligt skrevet af vasif vasif skrev:

Jeg ville måske give en lille sjat mere, og så købe fra Wupti.dk. Så er du sikkert på, at modellen ikke er parallelimporteret, hvilket blandt andet sikrer dig 2 års producentgaranti, hvor Philips inden for en to årig periode kvit og frit sender en tekniker hjem til dig, hvis Tv'et ikke funker.

Vil bare lige pointere. Det er ligemeget om TV'et er parallelimport. Det skal bare være købt i en dansk butik, så kommer de og reparerer det på adressen eller tager det med ved større reperationer.
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2009 kl. 21:32
Oprindeligt skrevet af bibihest bibihest skrev:

Oprindeligt skrevet af vasif vasif skrev:

Jeg ville måske give en lille sjat mere, og så købe fra Wupti.dk. Så er du sikkert på, at modellen ikke er parallelimporteret, hvilket blandt andet sikrer dig 2 års producentgaranti, hvor Philips inden for en to årig periode kvit og frit sender en tekniker hjem til dig, hvis Tv'et ikke funker.

Vil bare lige pointere. Det er ligemeget om TV'et er parallelimport. Det skal bare være købt i en dansk butik, så kommer de og reparerer det på adressen eller tager det med ved større reperationer.

Per erfaring fra mit arbejde, så er de ikke ligefrem pålidelige omkring denne del. Har oplevet, at de afviser reparation af parallelimporterede varer, og det er jo heller ikke noget de specifikt oplyser om.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu