recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
krikonis Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-September-2009
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung
    Sendt: 27-September-2009 kl. 22:46

Hej

Jeg har et cirka to år gammelt tv fra Samsung. LE23R8 hedder det.

Når jeg trykker på knappen TV/DTV og trykker på D.MENU kommer jeg ind i den digitale menu. Så går jeg ind i indstillinger og vælger nulstil. Så skal jeg taste en pinkode. Det er nu mit problem kommer. Der er kun fire felter men koden er jo på fem? Har ikke noget kort eller boks, men har analogt tv fra yousee og det skal helst blive til digitalt. Hvis det hjælper noget bor jeg på Østerbro i København :)

Tak på forhånd

Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2009 kl. 22:54
Du kan ikke modtage Digitalt Tv fra Yousee uden en boks eller kort samt Cam-modul, udover de nuværende DR-kanaler samt TV2.

Den kode på 4-cifre du skal indtaste er enten 0000 elller 1234, men har intet med Yousee som sådan at gøre.

Til top
krikonis Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-September-2009
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2009 kl. 23:11

Oprindeligt skrevet af vasif vasif skrev:

Du kan ikke modtage Digitalt Tv fra Yousee uden en boks eller kort samt Cam-modul, udover de nuværende DR-kanaler samt TV2.

Den kode på 4-cifre du skal indtaste er enten 0000 elller 1234, men har intet med Yousee som sådan at gøre.

Hvis man har analogt kan man skifte vælge at få dem vist digitalt

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2009 kl. 08:12

Oprindeligt skrevet af vasif vasif skrev:

Så er du da vist ikke klar over at det er blevet gratis, det kræver bare et kompatibelt TV med mininum DVB-C MPEG2.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2009 kl. 08:16

Oprindeligt skrevet af krikonis krikonis skrev:

Jeg har et cirka to år gammelt tv fra Samsung. LE23R8 hedder det.

Når jeg trykker på knappen TV/DTV og trykker på D.MENU kommer jeg ind i den digitale menu. Så går jeg ind i indstillinger og vælger nulstil. Så skal jeg taste en pinkode. Det er nu mit problem kommer. Der er kun fire felter men koden er jo på fem? Har ikke noget kort eller boks, men har analogt tv fra yousee og det skal helst blive til digitalt. Hvis det hjælper noget bor jeg på Østerbro i København :)

Du bruger bare de sidste 3. Husk, TVet skal minimum have DVB-C MPEG2. 

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2009 kl. 08:17
Ja det er skam rigtigt, men igen, der skal mere til at få Digitalt Tv i dit tilfælde. Du er nød til at skaffe dig en modtagerboks fra Yousee. Dit Tv har ikke indbygget DVB-C Tuner, som er minimumskravet for at modtage digitalt Tv, uden en boks.

Jeg har jo heller ikke sagt, at man ikke kan få digitalt Tv, hvis man har Analogt, og er desuden godt klar over det er blevet gratis.

Den tuner du har indbygget i dit Tv er en DVB-T Mpeg2, og er altså kun brugbart for dem, som modtager deres signal via en antenne.

Jeg vil anbefale dig, at læse nedenstående artikel.

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=3148&zoneid=5

Redigeret af vasif - 28-September-2009 kl. 08:18
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu