|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
cfs6254 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() Sendt: 30-September-2009 kl. 09:15 |
||
Hejsa
mit gamle CRT fjernsyn er ved at være færdigt...faktisk er det totalt dødt...så nu kom tiden også for mig til at skifte det ud med en fladskærm Jeg er på udkig efter en 32" (eller mere) til 3000-3500 Hverken jeg eller min familie (Kone og 2 døtre på 11 mdr. og 4 år) ser ikke det store fjernsyn og har derfor ikke de vilde krav, andet end at det skal have et godt billede. Af samme grund har vi helt set bort fra diverse skumle mærker fra Bilka mm. Så vidt jeg kan læse mig frem til er Samsung og Panasonic det man skal kigge efter. Jeg overvejer et Samsung LE32B450...nogen der kan fortælle om det er pengene værd (3200,-) eller om jeg får mere for pengene andre steder det skal stå i min stue som er meget lys i dagtimerne (panorama vinduer i 2 af de 4 vægge) og mørk om aftenen da vi ikke har ekstremt mange lamper i gang hele tiden- Så hvis nogen har lidt input eller andet så kom glad...jeg er lutter øren! ![]() |
|||
![]() |
|||
prinder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
||
Selv om det er lidt over dit budget vil jeg foreslå dette Panasonic X10 til 4495,-.
Det er et utrolig godt TV til prisen og burde efter min mening koste det dobbelte for at svare til hvad andre TV af den kvalitet koster: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=446085 /Peter |
|||
Sony KDL-46D3000 | BenQ PE8720 | Medion HTPC Blu-Ray, HD-DVD | Linksys DMA2100 | Logitech Harmony 895 |
|||
![]() |
|||
cfs6254 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() |
||
Ja den må siges at være et stykke over mit budget...
Men er den skærm jeg har småkigget lidt på da en ringe skærm? Og er det nødvendigt at kigge efter noget der understøtter FULLHD..eller er det nok med HD? |
|||
![]() |
|||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
||
For at få udbytte af fuld-hd, skal man sidde tættere på end 3m på en 50" skærm, full-hd har du nok ikke brug for. Jeg ville nu også købe det nævnte panasonic, hvis du synes billedet skal være godt, jeg tvivler på at du kan få et "godt" billede i den prisramme du udstykker. Dog er plasma ikke det mest lysstærke, det kan være et problem i en lys stue, men det bør ikke være et større problem end med dit gamle billedrørstv, bortset fra skærmen er større. |
|||
mvh Christian
|
|||
![]() |
|||
prinder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
||
Helt fint. Jeg ville bare lige vise dig den hvis nu du var interesseret i at få et rigtig godt TV i 42" til en utrolig lav pris.
Nej bestemt ikke. Det er nok noget af det mest fornuftige man kan få hvis det skal være så billigt. Se evt. en meget positiv test her: http://www.hdtvtest.co.uk/news/samsung-le32b450-le32b450c-
Nej. Glem Full HD i den størrelse. /Peter |
|||
Sony KDL-46D3000 | BenQ PE8720 | Medion HTPC Blu-Ray, HD-DVD | Linksys DMA2100 | Logitech Harmony 895 |
|||
![]() |
|||
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
||
cfs6254 - bare du lige sikre dig at tv'et har den/de rigtige tunere og supportere mpeg-4 hvis du skal kunne se HD-tv? Dette fremgår ikke af de specs jeg har kunne finde frem til på tv'et på nettet!
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hmmm Jeres ord er taget til efterretning.
Jeg tager ud i dag eller imorgen eller lørdag (Når den mindste datter er rask) og ser på det der panasonic P.t har vi et 28" CRT fjernsyn og det er jo også noget med hvor stort det vil virke i vores stue |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nårh...Har lige været ude og kigge på det der panasonic fjernsyn. det er alt for stort til der hvor det skal stå i vores stue...men jeg kan godt se at det er et super flot billede..helt sikkert.
Så er der alternativer hvis nu jeg siger max 37" og max 4000 kroner? |
|||
![]() |
|||
Henrik_45 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2008 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 402 |
![]() |
||
Jeg vil foreslå følgende Sony LCD TV som alle har DVB-T/C HD modtager (MPEG4) KDL-32V4500 (udgået model, men der findes stadig nogle enkelte på markedet til ca. 4000 kr.) KDL-32V5500 (pris ca. 4600 kr., 37" til ca. 5200 kr.) |
|||
![]() |
|||
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
![]() |
||
Hvordan ved du at den er udgået?????? |
|||
![]() |
|||
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6509 |
![]() |
||
42" alt for stort, det udtryk findes ikke, det må have været konen der er kommet med den kommentar...
|
|||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|||
![]() |
|||
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
||
Så ville jeg vælge en Panasonic i 37" http://www.dustinhome.dk/pd_5010267377.aspx |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |