|
Pioneer PDP 436 XDE |
Besvar |
Forfatter | |
Borup
Junior bruger Oprettet: 18-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
Emne: Pioneer PDP 436 XDE Sendt: 25-September-2005 kl. 19:19 |
nogen der ved om der et eller andet sted på nettet skulle ligge en dug frisk test/anmeldelse af dette nye apparat, elller er det mon for tidligt endnu trods alt. eller bedre endnu nogen så allerede har været heldig at få et, mit er desværre rendt ind i leverings problemer, som lige kunne smide et par ord.. |
|
Gorm
Ny bruger Oprettet: 19-August-2005 Status: Offline Point: 33 |
Sendt: 25-September-2005 kl. 21:51 |
Der er en del debat o.lign på avforums.com. Det skulle være testet i flere tyske blade med gode resultater (referencer på hifi-edition.de). Jeg har selv besluttet mig for samme tv. Hvor har du handlet og hvad er prisen ? og levringstiden ? |
|
T-bone
Ny bruger Oprettet: 22-September-2005 Sted: Djibouti Status: Offline Point: 23 |
Sendt: 26-September-2005 kl. 07:29 |
Hej Som i måske har læst, så har jeg opfordret Thorvald til lave et fælles køb på disse nye Pioneer skærme. Kunne nemlig også selv godt tænke mig af få fingrene i en Pioneer PDP 436 XDE eller PDP 436 FDE. Ved at PDP 436 XDE kan købes hos TC for ca. 30000 kr. pt og kan se på nettet at den kan købes i Tyskland for lige under ca. 25500 kr. Da PDP 506 XDE er valgt af EISA til årets plasma skærm 2005/2006, må det været nogle super gode skærme, som Pioneer også har ry for at lave. Så det kunne være super med et fælleskøb da jeg ikke er meget for at købe i Tyskland |
|
Stampe
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
Sendt: 26-September-2005 kl. 07:52 |
Prøv at læse denne tråd om det første (og sikkert eneste) fælleskøb af en plasma-tv. Jeg tror den giver en god forklaring på hvorfor, det vil være temmeligt svært at finde en forhandler til et nyt fælleskøb. Især af en skærm til de penge. Forhandlerne læser nemlig også med her på siden og de har nok draget nogle konklusioner. Især må det være bittert at blive beskyldt for måske at ville sælge det pixelfejl behæftede tv, man har taget retur, selvom man ikke er forpligtiget til det. Og der bliver ligefrem advaret mod at købe den model hos den pågældende forhandler. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |